بزرگترین الماس سیاه دنیا

بزرگترین الماس سیاه دنیا
اسپریت آو د گریسوگونو Spirit of de Grisogono، استثنایی‌ترین و بزرگترین الماس سیاه در دنیا برای اولین بار در موزه تاریخ طبیعی ...

اسپریت آو د گریسوگونو Spirit of de Grisogono، استثنایی‌ترین و بزرگترین الماس سیاه در دنیا برای اولین بار در موزه تاریخ طبیعی Musuen of Natural History پاریس Paris به معرض دید عموم گذاشته شد.

امروزه رنگ سیاه سمبل و القاءکننده دنیایی از معانی به شمار می‌رود و رنگی نمادین محسوب می‌شود. یکی از معروفترین افرادی که به معنای واقعی کلمه شیفته این رنگ است، جواهرساز معروف سوئیسی، دی گریسوگونو است.

دی گریسوگونو اولین جواهرسازی بود که کلکسیون‌های خیره‌کننده و چشمگیری از جواهرات و ساعتهای حاوی الماس سیاه را به دنیا عرضه نمود.

برای اولین بار بزرگترین قطع الماس سیاه به نام اسپریت آو د گریسوگونو به وزن ۲۴/۳۱۲ قیراط Carat را به معرض دید عموم گذاشت. این الماس فوق‌العاده تابستان گذشته در موزه ملی تاریخ طبیعی پاریس در بخش نمایشگاه الماس موزه در معرض دید همگان بود. وزن ناخالص این الماس در اصل ۵۸۷ قیراط بوده که طی چندین دهه گذشته از نواحی مرکزی غربی آفریقا Africa استخراج شده و به سوئیس Switzerland وارد شده است.

 سپس این جواهر منحصر به فرد با به کارگیری از فناوری کاتینگ Cutting، الماس مغول Mogul Diamond Cutting، تراش داده شد.

منبع خبر: نشریه طلا جواهر
  ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱:۳۸:۲۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد