مدیریت

تعداد کل: 998 صفحه 49 از 50
  • استراتژي هاي مديريت براي دانش شخصي و سازمانياستراتژي هاي مديريت براي دانش شخصي و سازماني

    درجامعه فراصنعتي امروزه دانش به يك منبع كليــــدي اقتصاد تبديل گرديده است.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • مديريت دانش چيست؟مديريت دانش چيست؟

    ه از آن به كمك فناوري است....

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • 11  گام موثر برای شروع مدیریت زمان11 گام موثر برای شروع مدیریت زمان

    آیا شما هم به این فکر می‌کنید که کاش زمان بیشتری برای انجام کارهای‌تان داشتید؟

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • اصول بازاريابی تلفنیاصول بازاريابی تلفنی

    يكي از تاكتيك هاي مهم متقاعد كردن مشتريان آگاه امروزي كه حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پيوسته روبه افزايش است.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • بازاریابی چیست؟بازاریابی چیست؟

    بازاریابی ‌یعنی ‌همگراسازی ‌همه ‌فعالیت‌های ‌شركت ‌در ‌مسیر ‌فروش ‌بیشتر.در ‌واقع ‌مهم ‌نیست ‌كه ‌بازاریابی ‌را ‌چه ‌تعریف ‌كنیم.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • رسانه هاي مدرن و سهم ما رسانه هاي مدرن و سهم ما

    موسسه "ورونيس ساهلر استیونسون"، يك موسسه تحقيقاتي است كه هر ساله آماري جهاني را در مورد حوزه هايي نظير رسانه، اطلاعات و آموزش منتشر مي كند. بيست و سومين شماره از اين گزارش اخيرا منتشر شد.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • طرح و برنامه تبليغات (Advertising Plan)طرح و برنامه تبليغات (Advertising Plan)

    یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • تبليغات و رسانه ها در عصر اينترنتتبليغات و رسانه ها در عصر اينترنت

    خريداران الكترونيكي , پول و زمان را درهنگام سفارش دادن پس انداز مي كنند .

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۴ آبان ۱۳۸۸
  • نکاتی درباره اهمیت کارت ویزیت و نحوه طراحی آننکاتی درباره اهمیت کارت ویزیت و نحوه طراحی آن

    مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسطکاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

    بنگاههای کوچک و متوسط یکی از اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی بوده و اهمیت آنها در رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بخوبی شناخته شده است

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • بازاريابي ويروسي حركت سلول به سلولبازاريابي ويروسي حركت سلول به سلول

    شرکتهايي از جمله ياهو، هات ميل و آ.او.ال از اين روش استفاده مي کنند .

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • هنر تبلیغاتهنر تبلیغات

    زماني كه شما يك هنر، مثلاً نقاشي را مي‌آموزيد، مي‌فهميد كه چگونه رنگ‌هاي دقيق و موادخام را درست به كار ببريد، به همان خوبي كه قلم‌هاي مناسب را براي شكل دادن به تخيلات‌ذهني به كار مي‌بريد.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند.به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند.

    در اين مقاله ده دليل ساده ولي مهم عنوان شده که مي توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • قيمت گذاري در بازارهاي الکترونيکقيمت گذاري در بازارهاي الکترونيک

    روند رو به رشد به کارگيري فناوري اطلاعات منجر به بروز و ظهور تجارت الکترونيک در قالب استفاده از بازارهاي الکترونيک در اکثر صنايع شده است.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • برنامه‌ي پروژهبرنامه‌ي پروژه

    سازماني،‌ عمل‌ و تمام ‌ابزار لازم‌ را در زمان اجراي‌ پروژه‌ كنترل كنند....

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • روشهای اجرائی پروژه هاروشهای اجرائی پروژه ها

    ابتدا سعی می کنم دلایل این تغییر روش را شرح داده و سپس به طور کامل به روش EPC می پردازم.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت پروژه چیست؟ مدیریت پروژه چیست؟

    بکارگیری دانش، ابزارها،و تکنیک ها در اداره فعالیت ها، بمنظور رفع انتظارات متولیان پروژه.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت ریسک پروژه مدیریت ریسک پروژه

    به دیگر سخن، عدم اطمینان از نتیجه یك عمل و قرار گرفتن در معرض ین نامعلومی‌ها از مهمترین مؤلفه‌های تشكیل دهنده انواع ریسكها می‌باشند.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت پروژهمدیریت پروژه

    مدیریت پروژه در زمینه‌های گوناگون کاربردی شامل ساختمان سازی،مهندسی ودفاعی گسترش یافته است.

    ۲ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 998 صفحه 49 از 50
نتایج یافت شده: 0 مورد