مدیریت

تعداد کل: 998 صفحه 46 از 50
  • تكنولوژی مدیریت در دنیای امروزتكنولوژی مدیریت در دنیای امروز

    مهمترین تفاوت دنیای امروز با دیروز سرعت تحولات تكنولوژیك عنوان شده است. دنیا در حال تغییر است و سرعت این تغییر روز به روز بیشتر می شود. تكنولوژی های جدیدی ظهور می كنند.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • تفاوت مدیران با مدیرانتفاوت مدیران با مدیران

    عده‌ای‌ می‌گویند: (تمام‌ دلیل‌هایی‌ را كه‌ به‌خاطر آن‌ می‌خواهید از حوزه‌ كاری‌تان‌ جزوموفق‌ترین‌ افراد باشید را لیست‌ كنید، این‌ دلیل‌هاسوخت‌ موتور موفقیت‌ هستند.)...

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت در بهداشت و درمانمدیریت در بهداشت و درمان

    بهداشت و درمان به عنوان یكی از نیازهای اساسی و حیاتی هرجامعه و از جمله عواملی است كه نقصان آن به عنوان یكی از نقاط ضعف دولت تلقی شده و سبب نارضایتی وسیع اجتماعی می شود.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • حرکت به سوی مشتری محوری؛ مراحل چهارگانه تمرکز بر مشتریحرکت به سوی مشتری محوری؛ مراحل چهارگانه تمرکز بر مشتری

    ت‌ها امید دارند تمرکز بر مشتری‌ها، الگوی حرکت شرکت‌ها را تعیین کند....

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • تغییرات بنیادی به روشی آرامتغییرات بنیادی به روشی آرام

    اگر می‌خواهید در سازمان‌تان به‌نحوی تغییرات فرهنگی مهمی ایجاد کنید که لطمه‌ای به روند کارها وارد نشود، روشی ملایم اتخاذ کنید. در زیر تکنیک‌هائی ملایم، که تأثیری شگفت‌انگیز دارند، ارائه می‌شود.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • شما فرد برجسته‌ای هستیدشما فرد برجسته‌ای هستید

    نقطه آغازین پختگی، درک این واقعیت است که ”هیچکس به کمک شما نخواهد آمد“ هر آنچه که هستید یا خواهید بود، به کلی به‌خودتان بستگی دارد.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • فرصت‌های بی‌انتهافرصت‌های بی‌انتها

    افراد دارای آرزوها امیدهای بزرگ که مایلند به جایگاه‌های رفیع دست یابند امروزه سریع‌تر از هر زمان دیگر در گذشته شرکت‌هائی تأسیس و کسب کارهائی را راه‌اندازی می‌کنند.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • مهم‌ترین مانع موفقیت مالیمهم‌ترین مانع موفقیت مالی

    مهم‌ترین مانع ذهنی بر سر راه موفقیت‌های بزرگ مالی این است که برخی افراد معتقدند شایستگی ثروتمند شدن را ندارند.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • تفکر مناسب پیروزیتفکر مناسب پیروزی

    یکی از موانع بزرگ بر سر راه تفکر خلاق، ترس از انتقاد، استهزاء و منزوی شدن از طرف دیگران است.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • ترس از شکستترس از شکست

    دشواری و همراه با استرس بودن بستن قراردهای فروش دلائل مختلفی دارد.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • از این پس کارها را به تعویق نیندازید!از این پس کارها را به تعویق نیندازید!

    در باب مدیریت زمان و اهمیت جلوگیری از هدر رفتن آن مقالات بسیار زیادی نوشته شده است.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • برون‌سپاری مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های كوچك و متوسطبرون‌سپاری مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های كوچك و متوسط

    به عنوان یك مدیر باید بدانید كه در هر شغل چه كوچك و چه بزرگ نیازمند تقسیم وظایف با كاركنان خود هستید. دست یابی به این هدف با تامین خدمات منابع انسانی در خارج از موسسه امكان پذیر خواهد بود.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت فناوری اطلاعات مبتنی بر استراتژی های راهبردی سازمانمدیریت فناوری اطلاعات مبتنی بر استراتژی های راهبردی سازمان

    تعاریفی که از کلمه سازمان وجود دارد نشان می دهد که ماهیت وجودی سازمان از کنار هم قرار گرفتن و ترکیب شدن چندین عامل بر مدار هدف یا اهدافی مشخص شکل می گیرد.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت ایرانی، IT ایرانیمدیریت ایرانی، IT ایرانی

    اگرظرف یکسال گذشته به نشریات یا پایگاههای اینترنتی فارسی که به موضوع فناوری ارتباطات و اطلاعات می پردازند نگاهی انداخته باشیم بدون شک با اخبار و گزارشهای فراوانی پیرامون طرحی به نام" تکفا" مواجه خواهیم شد.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۵ ویژگی مدیران آموزشی بهره ور۲۵ ویژگی مدیران آموزشی بهره ور

    آیا شما مدیر كارآمد و بهره وری هستید؟ آیا می دانید مدیران بهره ور چه ویژگی هایی دارند؟

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت و مشاركتمدیریت و مشاركت

    خواهی و با مشاركت عوامل آموزشگاه، در حال برداشتن یك گام اساسی هستند....

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • جنسیت و بانکداریجنسیت و بانکداری

    آیا زنان، متصدیان بانکی بهتری هستند؟

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • نقش‌های مدیرنقش‌های مدیر

    رفع بحران تخصیص دهنده منابع و مذاکره کننده می‌باشد تفکیک نموده‌اند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازاربرنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازار

    انگیزه اصلی این مقاله شناخت، پالایش و بررسی اطلاعات بازار به‌منظور طرح برنامه بازار برای ارائه به مدیریت جهت اخذ تصمیم‌های به‌موقع، سریع و درست است.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 998 صفحه 46 از 50
نتایج یافت شده: 0 مورد