مدیریت

تعداد کل: 998 صفحه 42 از 50
  • برنامه ریزی منابع سازمانی ( ERP )برنامه ریزی منابع سازمانی ( ERP )

    سیستم ها افزایش قابلیت های سازمان، بهبود عملكرد، تصمیم گیری بهتر و دستیابی به مزیت رقابتی غیرممكن است....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • ارزشیابی آموزشارزشیابی آموزش

    ی تواند در تحقق اهداف سازمان ها كمك شایانی را ایفا نماید....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • سامانه‌های یکپارچه مدیریت منابع سازمانسامانه‌های یکپارچه مدیریت منابع سازمان

    اصولا در تعریف پروژه‌های زیرساختی اصلی‌ترین هدفی که دنبال می‌کنند ایجاد یک بستر یکپارچه برای مدیریت فعالیت‌های سازمان است این یکپارچگی نه‌تن‌ها به فرایندهای سازمانی بلکه به گردش اطلاعات و حتی اصل داده‌‌ها باز می‌گردد.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت کیفیت فراگیرمدیریت کیفیت فراگیر

    مکانات بدون استفاده سازمان به‌نحو مطلوبی استفاده می‌شود....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • رموز بالابردن عزت نفس در محیط کاررموز بالابردن عزت نفس در محیط کار

    داشتن عزت نفس و احترام به خود و شناسایی ارزشهای فردی، برخورداری از اعتماد به نفس و ... در محیط کار و کل جامعه مساله بسیارمهمیاست که سبب ارتقای شغلی، حرفه ای و انگیرههای اجتماعی و فردی کارکنان یک سازمان می شود.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارهانحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها

    مشترکان صنعت برق که از دیدگاه علم مدیریت و بازار به عنوان مشتریان شرکتها به شمار می‌آیند در سیستم‌های ایزو و آخرین استانداردهای موجود، کسانی هستند که دیدگاههای آنان در بهبود و فرایند انجام کار در سازمان از اهمیت خاصی برخوردار است.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • اتوماسیون اداریاتوماسیون اداری

    بی‌نیاز از کاغذ و پوشه و زونکن سازمان‌تان را مدیریت کنید.دنیای امروز، دنیای ارتباطات مجازی است. ارتباط، گفت‌وگو، کنفرانس و... از پشت مونیتورها، آن‌سوی سیم‌ها و در میان شبکه‌های رایانه‌ای.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • روشن تر از هزار خورشیدروشن تر از هزار خورشید

    از آنجا که به عقیده ما این واژه، مانند بسیاری ابزار غربی دیگر، بدون درک کامل مفهوم آن از جوامع مخترع آن به ما نازل شده و اکنون در میان ما کاربرد پیدا کرده است.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت دانش؛ چالشها و فرصتهامدیریت دانش؛ چالشها و فرصتها

    در این مقاله تلاش شده است با نگاهی جامع به مدیریت دانش و نقش آن در بهبود عملکرد و اثربخشی سازمان، به اهمیت «فرهنگ» در اجرای این الگوی استراتژیک در سازمان‏های کنونی پرداخته شود.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدیران کور، بازارهای مفتمدیران کور، بازارهای مفت

    نی بینا هستند اما تلاش می کنند رفتار مدیر بینا را از خود نشان ندهند....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدیر و منابع انسانی در سازمانمدیر و منابع انسانی در سازمان

    تخصصی پدید آمده تا فواید بالقوه هر یک از اجزای تشکیل دهنده سازمان‏ها و مؤسسات را به حد اعلای خود برساند. ...

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • روابط عمومی نگاه حساس و پویای سازمانروابط عمومی نگاه حساس و پویای سازمان

    علم و هنر روابط عمومی امروزه به گونه ای در جهان مطرح است که عده زیادی از صاحب نظران، متخصصان و حتی مردم عادی با ویژگی ها و مشخصات آن آشنایی دارند ولی امروزه مفاهیم دیگری برای روابط عمومی شناخته شده است

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • فراگیری رهبری در تویوتافراگیری رهبری در تویوتا

    ب می‌كند كه در جست‌وجوی بهینه‌كاوی سیستم تولید معروف آن هستند....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • فراگیری رهبری در تویوتافراگیری رهبری در تویوتا

    ب می‌كند كه در جست‌وجوی بهینه‌كاوی سیستم تولید معروف آن هستند....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • یادگیری مؤثرمعرفی یادگیری مؤثریادگیری مؤثرمعرفی یادگیری مؤثر

    واهند یاد بگیرند یا آن‌چه را یادگرفته اند، شناسایی كنند....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • توان‌افزاییتوان‌افزایی

    بسیاری از اصولی را كه ما مبنای كار سازمان‌ها می‌دانیم، به چالش می‌گیرد و ما را به دگرگون ساختن آن اصول فرا می‌خواند. انواع چالش‌های محیط بیرونی، راه را بر نیروهایی هموار كرده‌اند كه از همه سو كاركنان و سازمان‌های آن‌ها را هدف قرار داده‌اند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • نگرش مثبت و پیشرفت شغلینگرش مثبت و پیشرفت شغلی

    نگرش مثبت و پیشرفت شغلیدر محیط كار، همانند زندگی خصوصی، آن‌چه كه شما را از دیگران متمایز می‌سازد، نگرش شماست. ایجاد و حفظ روابط سالم و دوستانه بین همكاران و مدیران، كلید موفقیت و پیشرفت در هر سازمانی است.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • روش تدوین پیام‌های ارتباطی به‌گونه‌ای که کارکنان عملا از آن‌ها استفاده کنندروش تدوین پیام‌های ارتباطی به‌گونه‌ای که کارکنان عملا از آن‌ها استفاده کنند

    ین شرایط در گوشه‌ای خاک می‌خورند و در بدترین شرایط، مورد تمسخر عمومی قرار می‌گیرند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیر و گزارشگریمدیر و گزارشگری

    گزارشگری از مهم‌ترین وظایف مدیران است. مدیر گزارش می‌نویسد، گزارش می‌خواند، یا كاركنان خود را در تهیه‌ی گزارش راه‌نمایی می‌كند. پس مدیر باید بتواند گزارش خوب را از گزارش بد بازشناسد.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 998 صفحه 42 از 50
نتایج یافت شده: 0 مورد