مدیریت

تعداد کل: 998 صفحه 47 از 50
  • مدیریت تعارضمدیریت تعارض

    هر تعارض یا مخالفتی بد نیست . پدیده تعارض همان سکه‌ای است که دو روی دارد، روی مثبت و روی منفی. بنابراین می‌توان تعارض را بدین گونه تعریف کرد .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مدل‌سازی فرایندها در مهندسی مجددمدل‌سازی فرایندها در مهندسی مجدد

    شیوه‌های نمایش و تحلیل فرایندها که روشهای مدل‌سازی فر‌ایندهای کسب و کار (BPM=Business Process Modeling) خوانده می‌شوند، از مهم‌ترین عوامل موثر در موفقیت یک پروژه مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار هستند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • هميشه حق با مشتري استهميشه حق با مشتري است

    بط با ساختار سازماني تقسيم مي‌شوند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • شش نکته برای مدیریت خود برای پیشرفتشش نکته برای مدیریت خود برای پیشرفت

    برای پیشرفت موفقیت آمیز باید بتوانید کارتان را به طور مؤثر و عالی سازماندهی کنید.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت زمان در فراغت تابستانیمدیریت زمان در فراغت تابستانی

    تابستان كه می آمد، كودكی ما در كوچه های گرما زده سپری می شد. برخی نیز همه تابستان را به كاری مشغول می شدند .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت در ارتباطات و خلاقیتمدیریت در ارتباطات و خلاقیت

    از خلاقیت تعاریف متعددی شده است اما خلاقیت از دیدگاه سازمانی عبارت است .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • سیر تحول مدیریتسیر تحول مدیریت

    بعد از عصرصنعتی,عصر اطلاعات یا عصر فراصنعتیo فرارسید.یعنی عصری که در آن حاکمیت از آن فن آوری,رایانه,ارتباطات و افراد بسیار ماهری است که به جای تلاش فیزیکی از قدرت فکر استفاده می کنند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • بزرگترین مشکل سازمان های موفق چیست؟بزرگترین مشکل سازمان های موفق چیست؟

    بزرگترین مشکل سازمان های موفق این است که در زمان قرار گرفتن در اوج و به هنگام پیروزی به طور طبیعی، کرخ و ایستا می شوند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • جایگاه مدیریت منابع انسانی در ایرانجایگاه مدیریت منابع انسانی در ایران

    یکی از مهمترین مسائلی مطرح در کشورها ی توسعه یافته بررسی جایگاه مدیریت در منابع انسانی است که در کشورهای پیشرفته برای کشف نیروهای کار خلاق مورد ارزیابی قرار می گیرد در نتیجه مهمترین علت پیشرفت کشورهای توسعه یافته را همین موضوع می دانند .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • تجربه ای از مدیریت موفقتجربه ای از مدیریت موفق

    شرکتها، سازمانها و بنگاههای اقتصادی امروزی در فرایند جهانی شدن ضمن روبه رو شدن با چالشهای بی شماری می باید با رقبای قدرتمند رقابت کنند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد تجاریمدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد تجاری

    مدیریت ارتباط با مشتری CRM به عنوان یکی از رویکردهای جدید شرکت های تجاری، در سال های اخیر به واژه ای پرکاربرد تبدیل شده است.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • راهکاراصل درمدیریت زمانراهکاراصل درمدیریت زمان

    مفهومى که در مدیریت زمان همگان از آن غافل مانده اند این است که ما باید خود را اداره کنیم نه زمان را. زیرا در حقیقت زمان اداره ناشدنى است و در حال گذر است و این ما هستیم که باید از زمان به درستى استفاده کرده و از آن بهره ببریم.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • تلفیق مدیریت بحران در راهبردهای سازمانتلفیق مدیریت بحران در راهبردهای سازمان

    این مقاله به چگونگی توسعه موازی مدیریت بحران و مدیریت راهبردی (استراتژیک) می‌پردازد.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • نگاهی دوباره به مهندسی مجددنگاهی دوباره به مهندسی مجدد

    مهندسی مجدد، بازاندیشی، طراحی مجدد و زیر سوال بردن مهندسی اولیه است.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مهندسی مجدد در سازمان‌های دولتیمهندسی مجدد در سازمان‌های دولتی

    دانش موجود ما در حوزه مهندسی مجدد فرایند کسب و کارمی باشد.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • هفده توصیه مهم در مدیریتهفده توصیه مهم در مدیریت

    در اشخاص میل به کار کردن را پدیدآورید .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت بر افراد با تجربه تر و متخصص تر از خودمدیریت بر افراد با تجربه تر و متخصص تر از خود

    مدیر خوب بایستی مشاوران و دستیاران شایسته داشته باشند. ایده ال این است که هر کدام از افراد تیم در کار خودشان تخصص بیشتری، نسبت به مدیر داشته باشند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • اهمیت s 5 در مدیریت و سازماندهی کاراهمیت s 5 در مدیریت و سازماندهی کار

    موفقیت در کار هیچ گاه یک اتفاق یا حادثه نیست ، بلکه از طریق تلاش های یک مدیر صادق و قابل انعطاف تحقیق می پذیرد .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • اصول مدیریتی دلاصول مدیریتی دل

    «مایکل دل» کسب و کار رایانه های شخصی را با روش فروش مستقیم که کاهش هزینه ها و افزایش رضایت مشتری را درپی داشت زیر و رو کرد.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 998 صفحه 47 از 50
نتایج یافت شده: 0 مورد