فناوری اطلاعات

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۳ از ۱۵
  • آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت

    اگر به روزهای ابتدایی آغاز تجارت اینترنتی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در آن زمان برای آغاز تجارت اینترنتی شما ملزم به داشتن یک وب سایت می بودید.

  • مفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیکمفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیک

    فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسیری است که داده را به اطلاعات، اطلاعات را به درک، درک را به راه حل، راه حل را به دانایی و دانایی را به ثروت تبدیل می کند.هم اکنون صاحبنظران زیادی، لقب «عصر اطلاعات» را به دورانی که در آن هستیم می‌دهند.

  • آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی

    در روزگاران قدیم مردم برای برطرف ساختن نیازهای خود از مبادله كالا با كالا استفاده می‌كردند. شیوهٔ معمول این‌گونه معاملات بدین ترتیب بود كه فرد كالای مازاد بر نیاز خود را با كالای مورد نیاز خود مبادله می‌كرد.

  • انتخاب سایت‌های حاوی اطلاعات مفیدانتخاب سایت‌های حاوی اطلاعات مفید

    استفاده از فناوری‌های جدید اینترنتی مانند خوراک‌های متنی (RSS) و پیوند به شبکه‌های انسانی اینترنتی برای تبادل آسان مقالات

  • چگونه اجتماعات از رايانه‌ها عقب ماندند؟چگونه اجتماعات از رايانه‌ها عقب ماندند؟

    همه در مورد سیستم‌ها صحبت مي‌کنند.

  • نتورک مارکتینگ، ایجاد کاریزمای مصنوعینتورک مارکتینگ، ایجاد کاریزمای مصنوعی

    نتورک مارکتینگ در ایران مانند هر پدیده دیگری از آفات سود جویان بی نصیب نمانده است. ایجاد کاریزمای مصنوعی یکی از همین آفتهاست.

  • اینترنت، به سود ناشران یا به زیان آنها؟اینترنت، به سود ناشران یا به زیان آنها؟

    تجربه‌ای از مدیریت موفق تحولات فن‌آوری در صنعت نشر

  • عوامل اصلي  موفقيت هر سازمانيعوامل اصلي موفقيت هر سازماني

    عوامل اصلي كه براي موفقيت هر سازماني لازم است، عبارتند از: 1- كيفيت يا محصول منحصر به فرد 2- زمان‌بندي مناسب 3- سرمايه كافي 4- منابع انساني 5- مديريت كارآمد.

  • تجارت الكترونيكي يا ecommerce تجارت الكترونيكي يا ecommerce

    وده است....

  • كسب و كار اينترنتی - طرح توجیهی كسب و كار اينترنتی - طرح توجیهی

    براي ايجاد يك كسب و كار اينترنتي بايد نكته مهمي را همواره به خاطر داشته باشيد: «هيچگاه بدون داشتن يك برنامه دقيق و از پيش تعيين شده شروع به ايجاد يك كسب و كار اينترنتي نكنيد!»

  • شبکه‌های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آنها بر بازاریابیشبکه‌های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آنها بر بازاریابی

    درباره شبکه‌های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آنها بر بازاریابی، حرف‌های زیادی زده می‌شود. بسیاری از سازمان‌ها در فیس‌بوک، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی مجازی صفحات مخصوص به خود ایجاد کرده‌اند.

  • کاهش قیمت برای فروش بیشتر در مقیاس بزرگ‌تر؟کاهش قیمت برای فروش بیشتر در مقیاس بزرگ‌تر؟

    با رقابت در حوزه عملکرد به جای قیمت، رقابت را به جایی می‌کشانید که شرکت شما در آن توانا‌تر است. یعنی آن را به فضایی می‌برید که می‌توانید در آن خدمات منحصر به فردی را ارائه کنید.

  • صفحه ۳ از ۱۵