مدیریت

تعداد کل: 998 صفحه 35 از 50
  • هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانیهوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی

    فناوریهای نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذیر به دنبال ترفند هایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مبانی نفوذ پیام‌های تبلیغاتیمبانی نفوذ پیام‌های تبلیغاتی

    نوع ارتباط دیگر پیام است. تکیه گاه این پژوهش نیز چگونگی فراهم آوردن پیام مطلوب است....

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مقابله با بازارهای خاکستریمقابله با بازارهای خاکستری

    های با قیمت بالا صادر می‌کنند و در نتیجه از اختلاف قیمتها سود می‌برند. ...

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • شناخت فرهنگها در فروش بین المللیشناخت فرهنگها در فروش بین المللی

    امروزه مردم جهان به طور روزافزونی مجبور به کنش متقابل، مذاکره و تفاهم با فرهنگهای دیگر هستند. فرهنگ یک کشور مدتهاست که به عنوان یک عامل محیطی مهم علت اصلی تفاوتهای نظام مند در رفتار را تشکیل می‌دهد.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • ۶ دی ۱۳۸۹
  • تبلیغات شفاهی پارادایم هزاره سومتبلیغات شفاهی پارادایم هزاره سوم

    عبارت تبلیغات شفاهی اولین بار توسط «ویلیام وایت» حدود 40 سال پیش طی یک مطالعه کلاسیک بازاریابی در مجله فورچون منتشر شد.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • رویکردی به ساخت و پیاده‌سازی سیستم هوش تجاریرویکردی به ساخت و پیاده‌سازی سیستم هوش تجاری

    هر چند بسته به مولفه های موثر در کاهش زمان ساخت هوش تجاری ، در هر پیاده سازی، ضروریست که یک سیستم ویژه منطبق با استلزامات ویژه شرکت تعدیل و تنظیم شود، برای انتخاب راه حلهای مناسب درباره سیستم هوش تجاری ، لازم است که دقت زیادی داشته باشیم .

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • ۶ دی ۱۳۸۹
  • استراتژی تولید و عملیات مبتنی بر زماناستراتژی تولید و عملیات مبتنی بر زمان

    سیار شدید، منعطف سازند. ...

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت زمان در دانشگاه مجازیمدیریت زمان در دانشگاه مجازی

    هنگامی دانشجوی مجازی در آموزش درون شبکه‌ای به موفقیت دست می‌یابد که اهداف مشخصی داشته باشد. ثبت نام در آموزش با هدف روشن، موجب جذابیت محیط یادگیری و ادامه تحصیل می‌شود.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • وسوسه های مدیران وسوسه های مدیران

    این انتظار که همکاران، انسان را دوست داشته باشند انتظاری قابل فهم است، اما برای مدیران عامل خطرناک و دردسر آفرین است. مدیران عامل در بعضی مواقع به جای گوشزد کردن تعهدات و مسئولیت به کارکنان سکوت می کنند تا محبوب باشند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • ۱۰ روش عالی برای شادابی در کار ۱۰ روش عالی برای شادابی در کار

    خوش بینی، داشتن نگاه مثبت و امیدواری حتی در بدترین شرایط است. خوش بینی، قابل یادگیری ست. گاهی اوقات تظاهر به خوش بینی، موجب تقویت و رشد آن می شود. خوش بینی، نوعی تصمیم گیری ست که کمک می کند از شغل تان راضی باشید.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • آشنایی با مدیر عصبانیآشنایی با مدیر عصبانی

    برخورد با مدیران همیشه عصبانی یا بداخلاق تجربه ای است که برخی افرادی که مشغول فعالیت در حوزه های اداری هستند با آن روبه رو هستند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • سه کلمه شاهکار برای به زبان آوردن از سوی مدیرعامل! من اشتباه کرده امسه کلمه شاهکار برای به زبان آوردن از سوی مدیرعامل! من اشتباه کرده ام

    سه کلمه است که اگر مدیرعاملی بتواند به زبان بیاورد شاهکار کرده است که عبارت است از: "من اشتباه کرده ام"

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مدیر خوب چه کسی است؟مدیر خوب چه کسی است؟

    هر وقت از بیرون تحت فشارهای مختلفی هستید ( که زیاد هم در زندگی اتفاق می افتد)، وارد شدن به مراقبه به صورت مستقیم بسیار سخت می شود. بنابراین قبل از شروع هر مراقبه ای می توانید از این دستور برای خنثی کردن فشارها استفاده کنید.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • چگونه مدیر پروژه انتخاب کنیم چگونه مدیر پروژه انتخاب کنیم

    مدير پروژه بهتر است تسلط كافي به رشته علمي شاخص در پروژه داشته باشد.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • يك طرح 18 دقيقه‌اي براي مديريت روز كاري‌تان يك طرح 18 دقيقه‌اي براي مديريت روز كاري‌تان

    ما هر روز را با دانستن اين‌كه قصد نداريم امروز كارهاي‌مان را كامل كنيم شروع مي‌كنيم. بنابراين اين‌كه چگونه زمان‌مان را مصرف مي‌كنيم يك تصميم استراتژيك است.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • چگونه رهبری بانفوذ باشیم؟ چگونه رهبری بانفوذ باشیم؟

    دکتر جان سی مکس ول می گوید، "مقیاس واقعی رهبری و مدیریت، نفوذ است، نه کمتر و نه بیشتر." شایان ذکر است که جان سی مکس ول، متخصص مدیریت و رهبری در دنیای تجارت است.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • يك مدل خلاقانه تشخيص فرصت كارآفرينانه يك مدل خلاقانه تشخيص فرصت كارآفرينانه

    یک مدل خلاقانه تضخیص فرصت تشخيص فرصت – يكي از ايده‌هاي مركزي كارآفريني- توانايي شناسايي يك ايده خوب و تبديل آن به يك مفهوم كسب و كار است كه ارزش افزوده و درآمد بيافريند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • ۶ دی ۱۳۸۹
تعداد کل: 998 صفحه 35 از 50
نتایج یافت شده: 0 مورد