مدیریت

تعداد کل: 998 صفحه 32 از 50
  • تعارض در سازمان تعارض در سازمان

    تعارض دارای دو جنبه سازنده و مخرب می‏باشد كه تعارض سازنده نتایج مثبت برای سازمان درپی دارد و تعارض مخرب به ضرر سازمان كار می‏كند.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • هوش‌سازمانی‌چیست؟ هوش‌سازمانی‌چیست؟

    هوش سازمانی، شما را برای تصمیم‌گیری در همه عوامل موثر بر سازمان و شرکت‌ها توانمند می‌سازد‌.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی

    فناوریهای نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذیر به دنبال ترفند هایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • یادگیری سازمانی یادگیری سازمانی

    فناوری اطلاعات یكی از مهمترین و موثرترین توانمندسازها در سازمانهای یادگیرنده است. به طوری كه می‌توان ادعا كرد حتی در صورت وجود سایر توانمندسازها، بدون فناوری اطلاعات تحقق سازمان یادگیرنده ناقص و یا غیر ممكن خواهد بود.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • فرهنگ سازمان یا آینه!؟ فرهنگ سازمان یا آینه!؟

    وقتی به یکی از کارکنانتان می گویید تو باید به من پاسخگو باشی و نه به سرپرست مستقیم خودت . یا وقتی بدون نظر مثبت سرپرست واحدی و حتی مخالف نظر او کارگرش را تشویق مخفیانه می کنیم روش و نگرش خود را آنگونه که می اندیشیم آشکار می کنیم .

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • همنوازی در یک سازمان همنوازی در یک سازمان

    فراد بهره می‌جوید....

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • نگرش مدیریت در اثر بخشی سازمان نگرش مدیریت در اثر بخشی سازمان

    برای آنکه از صعود به قله های بالاتر باز نمانیم نباید به وضع موجود راضی شویم. خوب است که هم گروههای خود را بال و پر دهیم و قدر آنها را بدانیم. باید در گروه ارزش ها و خواسته های اعضاء را بشناسیم و به آن ها ارج نهیم.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • ویژگی های سازمان های الکترونیکی (e-organizations) ویژگی های سازمان های الکترونیکی (e-organizations)

    اً برای اداره یک سازمان در حال فعالیت است. ...

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • هرم توانمندسازی بسازید هرم توانمندسازی بسازید

    در بسیاری از خانواده ها، والدین سعی می كنند اختیار خرج كردن پول توجیبی كودكان را به عهده خودشان بگذارند. كودكان از این طریق یاد می گیرند چگونه پول را به بهترین شكل خرج كنند.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • ظرفیت سازمانی (organizational capacity) ظرفیت سازمانی (organizational capacity)

    ظرفیت سازمانی (organizational capacity) مقوله‌ای است که در ادبیات سازمانی از آن سخن می‌رود. از تشابه سازمان‌ها و انسان‌ها کمک بگیریم و به جای ظرفیت سازمانی، سعه صدر سازمانی را جایگزین کنیم.

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • مد واژه‌ های سازمانی مد واژه‌ های سازمانی

    گام و پیشتاز باشید. ...

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • استراتژی مشاغل کوچک و متوسط استراتژی مشاغل کوچک و متوسط

    در راستای بقا و توسعه شرکت خود در بازار مرتبط ، ضرورت استقرار واحد بازاریابی در مجموعه خود را به عنوان یکی از واحدهای اصلی سازمانی نظیر تولید، مالی، تدارکات و فروش احساس کرده اند.

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • سرمایه‌های اجتماعی در سازمان سرمایه‌های اجتماعی در سازمان

    مدیرانی که اصول اخلاقی را در عملکردها و تصمیمات سازمانی به کار می‌گیرند، با ایجاد روابطی مبتنی بر اخلاقیات سرمایه اجتماعی ایجاد می‌کنند.

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • سلامت سازمانیسلامت سازمانی

    یکی از تعاریف مدیریت انجام کار توسط دیگران است . این تعریف البته کامل نیست چرا که نمی گوید این دیگران چه کسانی هستند و یا نحوه عمل را نیز بیان نمی کند . … صنعت عرصه سیاست نیست .

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • فیلم سازمان را ببیند نه عکس آن را فیلم سازمان را ببیند نه عکس آن را

    برای تصمیم‌گیری و قضاوت در سازمان، باید فیلم آن را ببینیم، نه عکس...

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • چگونه مي‌توان در تغییر محیط رقابتی امروزی موفق بود؟چگونه مي‌توان در تغییر محیط رقابتی امروزی موفق بود؟

    استراتژي مناسب براي موفقيت در محيط رقابتي امروزي

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • عصر اطلاعات و ورود به عصر داناييعصر اطلاعات و ورود به عصر دانايي

    بسيار گسترده و اشکال متفاوت مي‌باشد....

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • آدیداس، پایه‌گذار صنعت لوازم ورزشی مدرنآدیداس، پایه‌گذار صنعت لوازم ورزشی مدرن

    آدولف دسلر مغز متفکر اصلی نام تجاری آدیداس را مردم به عنوان پایه‌گذار صنعت لوازم ورزشی مدرن می‌شناسند.

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • نکات کلیدی در مدیریت زماننکات کلیدی در مدیریت زمان

    هرگز یک قانون را نشکنید!!

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
تعداد کل: 998 صفحه 32 از 50
نتایج یافت شده: 0 مورد