مدیریت

تعداد کل: 998 صفحه 36 از 50
  • ۶ دی ۱۳۸۹
  • سير تكامل انديشه مديريتسير تكامل انديشه مديريت

    ف بسنده مي‌كنيم....

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت هزینهمدیریت هزینه

    پیشرفت سریع و شگرف فناوری همراه با افزایش روزافزون رقابت در بازارهای جهان، مدیران واحدهای اقتصادی را به تولید محصولاتی با کیفیت بالا، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و در غایت کاستن از هزینه تمام شده کالا و خدمات ترغیب نموده است.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • پنج ويژگي مديران موفق پنج ويژگي مديران موفق

    شما نمي‌توانيد انتظار موثر بودن و موفقيت در كارتان را داشته باشيد بدون اينكه به كاري كه مي‌كنيد و كالا و خدماتي كه ارائه مي‌دهيد، اعتقاد داشته باشيد.

    ۲ دی ۱۳۸۹
  • تاثير تصميمات روزانه مديران بر استراتژي سازمانتاثير تصميمات روزانه مديران بر استراتژي سازمان

    نکته‌اي که پس از تحقیقات فراوان مشخص شده است‌اين است که چگونه عمل کردن یک کسب و کار چندان به استراتژی که مدیران رده بالای سازمان در جلسات مدیریتی خود تعیین مي‌کنند، ارتباطی ندارد.

    ۱۶ آذر ۱۳۸۹
  • سپردن کار به دیگران یا گسترش بخش تحقیق و توسعه؟سپردن کار به دیگران یا گسترش بخش تحقیق و توسعه؟

    «ری» (موسس سازمان و رييس محققان) گفت: «ری، عجله کن. من ده دقیقه دیگر باید بروم.»...

    ۱۶ آذر ۱۳۸۹
  • ۱۶ آذر ۱۳۸۹
  • حفظ كارمندان كليدی در زمان تغييراتحفظ كارمندان كليدی در زمان تغييرات

    بسياری از شركت‌ها در زمان تغييرات به مديران ارشد و كاركنان درجه يك خود تشويق‌های مالی ارائه مي‌دهند، در حالی كه راه كم هزينه‌تر و بهتری وجود دارد.

    ۱۶ آذر ۱۳۸۹
  • مهارت‌های مدیریتی اداره کسب و کارمهارت‌های مدیریتی اداره کسب و کار

    ست. در ذیل مهارت‌های اصلی چرخاندن کار و چگونگی پرورش آنها بیان شده است....

    ۱۶ آذر ۱۳۸۹
  • خوشنام‌ترین شرکت بيمه جهانخوشنام‌ترین شرکت بيمه جهان

    شرکت بیمه برتر از نظر پوشش‌های بیمه‌اي فردی در ژاپن تبدیل کرد....

    ۱۰ آذر ۱۳۸۹
  • بزرگ‌ترين شرکت توليد محصولات اداريبزرگ‌ترين شرکت توليد محصولات اداري

    شرکت شارپ يکي از بزرگ‌ترين و قديمي‌ترين توليدکنندگان ژاپني کالاهاي مصرفي است. اين کمپاني در سال 1912 تاسيس شده و به زودي صدمين سالگرد خود را جشن خواهند گرفت. فلسفه و باور موسسين اين کمپاني آن است که ديگران از اين شرکت تقليد کنند.

    ۱۰ آذر ۱۳۸۹
  • قدرت در مدیریتقدرت در مدیریت

    یک رهبر موفق نیاز دارد تاثیرگذار باشد‌. او باید بتواند بر افراد اعمال نفوذ کرده تا از‌اين طریق حمایت آنان را برای پذیرش پیشنهادات و اجرای تصمیماتش جلب نماید.

    ۱۰ آذر ۱۳۸۹
  • روش‌هاي اجراي استانداردروش‌هاي اجراي استاندارد

    ت ايجاد اطمينان براي مصرف‌كننده عمل مي‌كند....

    ۱۰ آذر ۱۳۸۹
  • مديريت ارتباطات با مشتری یا همان CRM مديريت ارتباطات با مشتری یا همان CRM

    مدیریت ارتباطات با مشتری (CRM) روش هوشمندانه یافت، بازاریابی، فروش و خدمات به مشتری است. CRMاصطلاحی است که به طور وسیعی توسط شرکت ها، NGOها و سازمان های عمومی برای ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع ها استفاده می شود.

    ۲ آذر ۱۳۸۹
  • ارزش آفرینانارزش آفرینان

    ارزیابی آقای محمد رستمی صفا، مدیر عامل و رییس هیأت مدیره گروه صنعتی صفا

    ۲۵ آبان ۱۳۸۹
  • میلیاردری که اولین فروشگاه اینترنتی را به ژاپن آوردمیلیاردری که اولین فروشگاه اینترنتی را به ژاپن آورد

    هیروشی میکیتانی موسس و مدیرعامل شرکت راکوتن،‌ بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در ژاپن با بیش از 50 میلیون کاربر مشترک، با ثروت 8/4 میلیارد دلار در جایگاه صد و شصت و هفتم ثروتمندان دنیا در سال 2007 قرار دارد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۹
  • دیدگاههای منفی در محل کار دیدگاههای منفی در محل کار

    آیا تا به حال شده از عکس العمل رئیستان در برابر بعضی از عملکردهایتان در شرکت متعجب شوید؟ آیا تا به حال شده که فکر کنید کار درستی انجام می دهید، اما رئیستان از دستتان ناراحت و عصبانی شود؟

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
  • ۱۵ آبان ۱۳۸۹
  • ۱۲ اشتباه مؤسسین شرکتها در آغاز کار ۱۲ اشتباه مؤسسین شرکتها در آغاز کار

    اینها چند علامت هشدار دهنده هستند که در زیر آورده ایم و پیشنهاداتی نیز برای کمک به شما برای جلوگیری از بروز این مشکلات ارائه می دهیم تا بتوانید فرصت های موفقیت خود را بالاتر ببرید.

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
  • شیوه های رویارویی با خشم در مدیریت شیوه های رویارویی با خشم در مدیریت

    مدیران به جهت شیوه های کاری خود که در پی انجام کار با مشارکت دیگران و بوسیله دیگران هستند بیشتر گرفتار خشم و عصبانیت می شوند .

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
تعداد کل: 998 صفحه 36 از 50
نتایج یافت شده: 0 مورد