کار و اشتغال

تعداد کل: 124 صفحه 1 از 7
  • تعدیل نیروی انسانیتعدیل نیروی انسانی

    با جمعی از فعالان کسب و کار و منابع انسانی به مناسبتی دور هم بودیم. یکی از دوستان باتجربه از زمانی می‌گفت که مجبور شد اپراتور لیفت تراکی را تعدیل کند که حتی پس از تعدیل!

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • پنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کارپنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کار

    یک جنبه مهم کسب‌ و کار موفق چگونگی ارزیابی شما از یک ایده یا مفهوم (پروژه) تجاری و نیز نحوه پیشبرد پروژه و ایجاد کسب‌ و کار ( در صورت اتخاذ تصمیم برای اجرا) است.

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • بیست نکت پیرامون فرهنگ کسب‌ و کار در آلمانبیست نکت پیرامون فرهنگ کسب‌ و کار در آلمان

    آلمانی‌ها نسبت به ابهام و عدم اطمینان حس ناخوشایندی دارند و مایلند پیش از اتخاذ هر تصمیمی، مساله را به دقت موشکافی کنند.

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • هنر فروش فروشندگانهنر فروش فروشندگان

    و اجناس خود را بفروشند....

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • مدارس کسب‌ و کار (BUSINESS SCHOOL)مدارس کسب‌ و کار (BUSINESS SCHOOL)

    تصمیم‌گیری برای رفتن به مدارس کسب‌وکار (BUSINESS SCHOOL) شاید ساده‌ترین بخش از یک فرآیند پیچیده باشد. با توجه به ارائه تقریبا 600 برنامه آموزشی معتبر MBA در دنیا، انتخاب محل تحصیل مي‌تواند خسته کننده باشد.

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۰
  • برند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگانبرند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگان

    یکی از مشکلاتی که مصرف‌کنندگان هنگام خرید محصولات مورد نیازشان با آن روبه‌رو هستند مشکل انتخاب یک برند از میان برند‌های مختلف و متنوع مي‌باشد.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • کسب‌وکار‌ها و برنامه‌هاي وفاداری مشتریانکسب‌وکار‌ها و برنامه‌هاي وفاداری مشتریان

    برنامه‌هاي وفاداری تلاش‌هاي سازمان‌یافته بازاریابی هستند که با دادن پاداش به رفتارهاي خرید وفادارانه (رفتارهای سودآور برای سازمان) سعی در گسترش دادن آنها در مشتریان دارند.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • هوشمندی کسب‌ و کار (Business Intelligence) هوشمندی کسب‌ و کار (Business Intelligence)

    امروزه در سازمان ‌های پیشرو مباحث برنامه ریزی جامع، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت ارتباط با مشتری در کنار هوشمندی کسب و کار دیده می شوند.

    ۲۲ اسفند ۱۳۸۹
  • چه‌ايده‌ای در کسب‌ و کار مي‌تواند بیشترین پتانسیل را برای رسیدن به موفقیت داشته باشد؟چه‌ايده‌ای در کسب‌ و کار مي‌تواند بیشترین پتانسیل را برای رسیدن به موفقیت داشته باشد؟

    ابتدا گرایش‌های موجود در بازار را که مي‌توانند پایداری یک سرمایه‌گذاری بلند مدت را به دنبال داشته باشند شناسایی کنید وسپس‌ايده‌ای که به آن عشق مي‌ورزید را امتحان کنید.‌اينها مواردی است که مربیان و مشاوران کسب‌وکار به شما پیشنهاد مي‌دهند.

    ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
  • بخش مالی یک طرح کسب و کاربخش مالی یک طرح کسب و کار

    نتیجه کار شما در حساب سود و زیان شرکت ارائه نشود....

    ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
  • تجارت و روش های کسب و کارتجارت و روش های کسب و کار

    تجارت و روش های کسب و کار یکی از مهم ترین حوزه هایی است که با به کارگیری فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطی و اینترنت به سرعت و به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟

    ارزش افزوده شما باید همگام و همسو با بازار هدف شما باشد، این بدان معنی است كه باید بازار هدف به روشنی تعریف شود.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • چگونه باید تاثیرات منفی تعدیل کردن حجم بزرگی از نیرو را به حداقل رساند؟چگونه باید تاثیرات منفی تعدیل کردن حجم بزرگی از نیرو را به حداقل رساند؟

    بسیاری از مدیران تا حالا مجبور نشده‌اند بخش اعظمي ‌از کارکنانشان را به صورت همزمان تعدیل کنند و به همین علت زمانی که به هر دلیلی مجبور به‌اين کار مي‌شوند، اشتباه مشترکی را تکرار مي‌کنند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • شبكه‌هاي رسميشبكه‌هاي رسمي

    هدف از طراحي و‌ايجاد شبكه‌هاي رسمي، افزايش ارزش آنها و كاهش هزينه‌هاي ارتباطي ميان كارمندان است. تا زماني كه‌اين شبكه‌هاي رسمي ‌به تشويق و تبليغ روابطي بپردازند كه به نفع شركت و همسو با اهداف آن باشد، مي‌توان بر آنها نظارت كرد.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • براي راه‌اندازي كسب‌وكار جديد چقدر پول نياز داريد؟ براي راه‌اندازي كسب‌وكار جديد چقدر پول نياز داريد؟

    براي راه‌اندازي كسب‌وكار جديد چقدر پول نياز داريد؟ جمع‌بندي طرح تجاري شما بايد بتواند به اين سوال پاسخ دهد.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • مرتبط ساختن كارمندان با شبكه‌هامرتبط ساختن كارمندان با شبكه‌ها

    در مدلي كه ما پيشنهاد مي‌كنيم شركت‌ها شبكه‌هايي رسمي ‌ايجاد مي‌كنند تا ارتباطات حرفه‌اي در كل سازمان را تسهيل كنند، ....

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • مشتری به عنوان یک مزیت رقابتیمشتری به عنوان یک مزیت رقابتی

    مشتریان بسیار پیچیده شده‌اند و درک آنها مشکل‌تر از گذشته است. مشتریان به خوبی به اطلاعات دسترسی دارند، انتظارات آنها افزایش یافته و درک وفاداری آنها مشکل است.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • راهکارهایی برای ایجاد تیم‌هاي رده بالاي بهترراهکارهایی برای ایجاد تیم‌هاي رده بالاي بهتر

    هنگامی که تیم رده بالاي یک شرکت نتواند عملکرد درستی داشته باشد، اين امر به تنهایی مي‌تواند باعث كاهش رشد و حتي فلج شدن کل شرکت شود.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • کسب درآمد در خواب کسب درآمد در خواب

    اگر به هر میزان از اینترنت استفاده کرده باشید، احتمالا با انبوهی از ایمیل‌های بیهوده که ادعا مي‌کنند شما مي‌توانید در هنگام خواب کسب درآمد نمایید، مواجه شده‌ايد.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • مشتریان عصبانی مشتریان عصبانی

    همه ما با مشتریان عصبانی سر و کار داشته‌ايم و داریم و‌اين کار به اندازه‌اي سخت هست که همه را از پا در بیاورد.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
تعداد کل: 124 صفحه 1 از 7
نتایج یافت شده: 0 مورد