مدیریت تکنولوژی

تعداد کل: 25 صفحه 1 از 2
  • سبک‌هاي ارتباطي آرژانتيني‌هاسبک‌هاي ارتباطي آرژانتيني‌ها

    زبان اصلي مردمان آرژانتين اسپانيولي است، اما بسياري از آنها، به‌خصوص کساني که تحصيلات بين‌المللي دارند، به خوبي انگليسي صحبت مي‌کنند. به علاوه بسياري از ساکنان اين کشور اصالت آلماني و ايتاليايي دارند و به اين دو زبان نيز تکلم مي‌کنند.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • مدیریت و نوآوریمدیریت و نوآوری

    تحقیقات نشان مي‌دهد بین اراده و خواست مدیران برای نوآوری و توانایی آنها در اجرای آن شکاف عمیقی وجود دارد. فرآیند‌ها و ساختارهای سازمانی راه‌حل‌اين مشکل نیست.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • هوش هيجاني (EQ)هوش هيجاني (EQ)

    بدون شك كمتر كسي پيدا مي‌شود كه بگويد نمي‌خواهم از احساسات و عواطف خود و ديگران مطلع شوم. چه كسي مي‌تواند از اين همه كاربردي كه هوش هيجاني دارد چشم‌پوشي كند.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • فرهنگ نوآوریفرهنگ نوآوری

    مدیران و کارمندان در مورد گرایش‌ها، ارزش‌ها و رفتارهایی که نوآوری را ارتقا مي‌دهد، توافق نظر دارند.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • چگونه برای سازمانم افراد نوآور را پیدا کنم چگونه برای سازمانم افراد نوآور را پیدا کنم

    من چگونه برای سازمانم افراد نوآور را پیدا کنم و چگونه نوآوری را در خودم پرورش دهم؟

    ۴ اسفند ۱۳۸۹
  • یافتن و پرورش دادن نوآورانیافتن و پرورش دادن نوآوران

    یافتن و پرورش دادن نوآوران به شدت خلاق مشکل همه سازمان‌هایی هستند که به دنبال رشد هستند. بیش از دو سوم رهبران سازمان‌های بین‌المللی ادعا دارند که نوآوری لازمه موفقیت بلند مدت است.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • چالش‌هاي مديريت نوآوري از نظر مدیران برتر چیست؟چالش‌هاي مديريت نوآوري از نظر مدیران برتر چیست؟

    خلق و حفظ فرهنگی که درآن نوآوری بتواند رشد یابد. این کار نیازمند یک فضای سازمانی و فیزیکی است که در آن تجربه،‌ تکامل و آزمون و خطا بتواند رخ دهد. ارزش‌ها و رفتارهایی که باعث تقویت نوآوری در سازمان شوند باید توسعه یابند و حفظ شوند.

    ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
  • ورود رقبای جدید به صنعتورود رقبای جدید به صنعت

    ورود رقبای جدید به صنعت با ایجاد ظرفیت‌های جدید، تمایل برای بدست آوردن سهم بازار و معمولا جاری شدن منابع زیاد به صنعت همراه است‌.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • نقش نوآوری باز در توسعه محصولاتنقش نوآوری باز در توسعه محصولات

    اطلاعات، محصولات و خدماتی که گروه‌های مجازی شركت‌ها و مصرف‌کنندگان ارائه مي‌دهند هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد. چه کسی مي‌داند این روند به کجا ختم مي‌شود؟

    ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
  • جاری سازی یک ایده نو جاری سازی یک ایده نو

    همیشه رو به جلوجاری سازی یک ایده نو مانند بحث خود کنترلی در یک سازمان جوان کلی انرژی از یک مدیر می گیرد تا همه به این اعتقاد برسند که می شود اینکار را کرد.

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • اتومبيل رولز رويساتومبيل رولز رويس

    فردريک هنري رويس در 27 مارس سال 1863 ميلادي در شهر آلوالتن نزديک پيتربورو در انگلستان به دنيا آمد.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • اعتماد بیش از حد و مرگ نوآوریاعتماد بیش از حد و مرگ نوآوری

    زمانی که شرکت‌ها با هم همکاری می‌کنند، اعتماد بیش از حد نیز به اندازه فقدان اعتماد برای نوآوری مخرب است. ایجاد سطح بهینه‌ای از اعتماد می‌تواند باعث حداکثر شدن اثربخشی شود.

    ۶ بهمن ۱۳۸۹
  • ۳۰ دی ۱۳۸۹
  • نحوه جلوگیری از طرح کارآفرینانهنحوه جلوگیری از طرح کارآفرینانه

    سه تصمیم برای موفقیت هر کسب و کار کارآفرینانه بسیار حیاتی است. دو تا از این تصمیم‌ها استراتژیک هستند و دیگری یک سری تاکتیک برای پیاده سازی آن دو است.

    ۲۸ دی ۱۳۸۹
  • اولين گام در مديريت تغييراولين گام در مديريت تغيير

    در تمامي 2005 موردكاوي صورت گرفته در بين 411 شركتي كه در حال اعمال تغييرات اساسي بودند، اولين دليل اجتناب و مقاومت افراد در مقابل تغيير كمبود آگاهي از دلايل اعمال تغيير نشان داده شد.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • تمدن، هدیه کارآفرینان به بشریتتمدن، هدیه کارآفرینان به بشریت

    بر خلاف این درک عمومی که نسل بشر در یک دوره پسرفت قرار دارد، مت ریدلی می‌گوید به لطف کار آفرینان، پیشرفت انسان‌ها هر روز سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

    ۱۸ دی ۱۳۸۹
  • توسعه ارتباطات بيسيم کوالکام (Qualcomm)توسعه ارتباطات بيسيم کوالکام (Qualcomm)

    در روز 18 اکتبر سال 1933، اروين مارک جاکوبز در نيوبدفورد ماساچوست متولد شد. او مدرک كارشناسي خود را در سال 1956 در رشته مهندسي برق از دانشگاه کورنل و كارشناسي ارشد و دکتراي خود را در رشته برق و علوم کامپيوتر از دانشگاه MIT دريافت کرد.

    ۱۸ دی ۱۳۸۹
  • يك مدل خلاقانه تشخيص فرصت كارآفرينانه يك مدل خلاقانه تشخيص فرصت كارآفرينانه

    یک مدل خلاقانه تضخیص فرصت تشخيص فرصت – يكي از ايده‌هاي مركزي كارآفريني- توانايي شناسايي يك ايده خوب و تبديل آن به يك مفهوم كسب و كار است كه ارزش افزوده و درآمد بيافريند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • روش‌هاي اجراي استانداردروش‌هاي اجراي استاندارد

    ت ايجاد اطمينان براي مصرف‌كننده عمل مي‌كند....

    ۱۰ آذر ۱۳۸۹
  • شش کلان‌روند که آینده را شکل می‌دهند شش کلان‌روند که آینده را شکل می‌دهند

    به واسطه تغییر محیط کسب و کار، مدیریت منابع انسانی (HRM) ، نیز لزوماً باید تغییر کند.

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
تعداد کل: 25 صفحه 1 از 2
نتایج یافت شده: 0 مورد