مقالات

تعداد کل: 3167 صفحه 122 از 159
  • ازتجارت الکترونیک چه می دانید؟ ازتجارت الکترونیک چه می دانید؟

    حدود 30 سال از پیوستن چهار شبکه بنیان گذار اینترنت به یکدیگر سپری شده است .

    ۳۰ مهر ۱۳۸۸
  • دلایل اهمیت وب سایت در تجارت الکترونیکدلایل اهمیت وب سایت در تجارت الکترونیک

    وب سايت تائير قوي بر اعتماد مشتري هاي بالقوه دارد. يک طراحي حرفه اي، متن مناسب با توشتار خوب، اطلاعات مقيد از محصولات و اطلاعات تماس مناسب باعث افزايش اعتماد مشتريان به شرکت شما مي شود.

    ۳۰ مهر ۱۳۸۸
  • پول الکترونیکپول الکترونیک

    استفاده از پول الکترونیکی در معاملات با ارزش کم، حجم وسیعی را در بر می‌گیرد.

    ۳۰ مهر ۱۳۸۸
  • آَشنایی با پدر بازار یابیآَشنایی با پدر بازار یابی

    تألیف 34 کتاب و بیش از 100 مقاله که در مجلات معتبری نظیر مجله هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده گواه مطلب است.

    ۳۰ مهر ۱۳۸۸
  • کسب و کار الکترونیک؛ یک الزام در تجارت جهانیکسب و کار الکترونیک؛ یک الزام در تجارت جهانی

    کسب و کار الکترونیک به عنوان یکی از زیر مجموعه های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه گذشته رشد بالایی را تجربه کرده است.

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • قانون طلايی گوگلقانون طلايی گوگل

    در گوگل، پیتر دراکر، مدیری بود که چگونگی مدیریت نسل جدید "کارمندان دانش" را به خوبی می دانست.

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیکآشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک

    تجارت الكترونيكى (E-Commerce) مفهوم و جريان قدرتمندى است كه زندگى بشر كنونى را دستخوش تغييرات اساسى كرده است.

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • مراحل راه اندازی یک وب سایت حرفه ایمراحل راه اندازی یک وب سایت حرفه ای

    وب سایت نه فقط ویترین کسب کار شماست که دیگر امروز جزیی لاینفک از کسب و کار شمایی است که قرن و بیست و یکم زندگی می کنید . در این مقاله با نگاهی کاربردی به راه اندازی یک وب سایت حرفه ای نگاه شده است .

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • تجارت الکترونیک را از کجا شروع کنیم؟تجارت الکترونیک را از کجا شروع کنیم؟

    زمانیکه نظریه CIX برای اولین بار در سالهای اولیه حیات وب مطرح شد، هنوز میلیاردرهای امروز جهان چون لری پیج نمی دانستند که چه آینده ای در انتظارشان است و روزی با گوگل جزء ثروتمندان جهان خواهند بود.

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • سازمانهای مجازی (Virtual Enterprise)سازمانهای مجازی (Virtual Enterprise)

    حمایت از اقدامات سیستم های اطلاعاتی مستلزم تبادل دیجیتالی بین گروه های ذی نفع اجتماعی است.

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • اندیشه های برتر جهانی - شرکت IBMاندیشه های برتر جهانی - شرکت IBM

    ه جایگاه ویژه جهانی خود را در عرصه کسب وکار حفظ کرده است....

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • الگوهاي رفتار مشتري در خريد اينترنتيالگوهاي رفتار مشتري در خريد اينترنتي

    محيط تجارت الكترونيك که مبتني بر اينترنت است ،اين امکان رابه مشتريان مي دهد تا براي جستجوي اطلاعات و خريد كالا و خدمات از طريق ارتباط مستقيم با فروشگاههاي اينترنتي اقدام كنند.

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • گسترش تجارت الکترونیک و تحول استراتژی های بازاریابیگسترش تجارت الکترونیک و تحول استراتژی های بازاریابی

    توسعه تجارت الکترونیک در سراسر دنیا الگوها و مدل های تجارت و کسب و کار به طور کلی دچار دگرگونی شده و این مسئله هم جنبه اجرایی کار و هم اصول و معیارهای استراتژیک را نیز متحول کرده است .

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • چگونگی تهیه مدل کسب و کارچگونگی تهیه مدل کسب و کار

    شتریان و سودمند برای شرکت ها جهت انتقال محصولات و خدمات به بازار است. ...

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • نقش اينترنت در خلق ارزشنقش اينترنت در خلق ارزش

    برای بازاريابهای B2B، بازاريابی از طريق پست الکترونيک (eMail Marketing) يکی از موفق ترين ابزارها برای ايجاد نتايج بسيار خوب در حداقل زمان ممکن است.

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • مهم ترين استراتژی های بازارياب های B2Bمهم ترين استراتژی های بازارياب های B2B

    ک می کند، بلکه شما می توانيد جهت تماس با ميليونها مشتری بالقوه در ظرف چند دقيقه، از اين روش استفاده کنيد....

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • موانع رشد ,توسعه تجارت الکترونیک در ايرانموانع رشد ,توسعه تجارت الکترونیک در ايران

    تجارت الكترونيك و شاخه های متعدد آن در قرن حاضر از ضروریات چشم ناپوشیدنی مي‌باشد. لذا براي استفاده از اين فن‌آوري نوين، لازم است عوامل محيطي بعنوان زيربنا مورد بررسي و مطالعه و بازنگري قرار گيرند.

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • آینده بینی و آینده پژوهیآینده بینی و آینده پژوهی

    ن سنت گریزی نوشته ام، خرد مندان را به ايجاد آمادگی براي پاسخ به اين تغييرات مجبور می نماید....

    ۲۹ مهر ۱۳۸۸
  • الگوی فازی در مدیریت بازارالگوی فازی در مدیریت بازار

    اضر در بازار هستند (مشتریان موجود)، توجه داشته باشند و توجه كمتری را به مشتریانی كه هنوز وارد بازار شركت نشده اند یا آن را ترك كرده اند، معطوف دارند...

    ۲۷ مهر ۱۳۸۸
  • بازاریابی چیست؟بازاریابی چیست؟

    بازاریابی ‌یعنی ‌همگراسازی ‌همه ‌فعالیت‌های ‌شركت ‌در ‌مسیر ‌فروش ‌بیشتر.

    ۲۷ مهر ۱۳۸۸
تعداد کل: 3167 صفحه 122 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد