مقالات

تعداد کل: 3162 صفحه 119 از 159
  • تعریف تجارت الکترونیک تعریف تجارت الکترونیک

    تجارت الکترونیک عبارت است از خرید (buy) و فروش (sell) و مبادله (Exchange) ، کالا (product) ، خدمات (services) و اطلاعات (Information) از طریق شبکه هاى رایانه اى از جمله اینترنت.

    ۶ آبان ۱۳۸۸
  • تجارت الکترونیک و مدیران شرکت ها تجارت الکترونیک و مدیران شرکت ها

    از اواسط دهه 1990 که تجارت الکترونیک پا به عرصه گذاشت ، راه زیادی را پیموده است .

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • تعریف تجارت الکترونیک تعریف تجارت الکترونیک

    تجارت الکترونیک عبارت است از خرید (buy) و فروش (sell) و مبادله (Exchange) ، کالا (product) ، خدمات (services) و اطلاعات (Information) از طریق شبکه هاى رایانه اى از جمله اینترنت.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • فنــاوری اطلاعـات، رویکردی نوین در اشتغال زاییفنــاوری اطلاعـات، رویکردی نوین در اشتغال زایی

    مقاله حاضر با هدف بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات بر اشتغال تهیه شده است.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • ده درس مهم که در زمینه تجارت اینترنتی آموخته امده درس مهم که در زمینه تجارت اینترنتی آموخته ام

    از زمان شروع کار با اینترنت و تجارت الکترونیک، نکات و درسهای زیادی یاد گرفته ام که دوست دارم برخی از مهم ترین آنها را با شما به اشتراک بگذارم .

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدل‌های کسب و کار مبتنی بر تجارت الکترونیکمدل‌های کسب و کار مبتنی بر تجارت الکترونیک

    شاید کمتر کسی تصور می ‎کرد که اختراع رایانه چنان تحولی در زندگی بشر ایجاد کند که تمام ابعاد زندگی وی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • با Word هم می توانید سایت بسازیدبا Word هم می توانید سایت بسازید

    اگر می خواهید با ساختن یک سایت ، کالا و خدمات خود را به همه ی دنیا معرفی کنید و یا یک صفحه ی شخصی ( Home page ) برای معرفی خود و تخصص هایتان داشته باشید .

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدل‌های کسب ‌و کار در فضای برخط (Online) مدل‌های کسب ‌و کار در فضای برخط (Online)

    مدل کسب و کار به بیان ساده عبارت از متدی است که شرکت در فعالیتهای تجاری در پیش گرفته و با کسب درآمد ثبات خود را حفظ می نماید.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • کلاهبرداری اینترنتیکلاهبرداری اینترنتی

    شود و یا معاملات ساختگی ( جعلی ) و یا انتقال درآمد حاصل از کلاهبرداری به موسسات مالی و یا موسسات وابسته به این طرح بکار برده می شود . ...

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • اینترنت و وبلاگ نویسی در ایران اینترنت و وبلاگ نویسی در ایران

    روزنامه نگاری الکترونی از جمله مباحثی است که تقریبا همزمان با آغاز فعالیت جهانی شبکه اینترنت در سال ۱۹۹۲ در جوامع گسترش یافت.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • تاثیر متقابل IT بر کارآفرینی و اشتغالتاثیر متقابل IT بر کارآفرینی و اشتغال

    ارابه فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت به پیش می‌تازد و جوامع دنیا را دستخوش تغییرات بنیادی می‌کند.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • گریز ناپذیر بودن تجارت الکترونیکی ... EBگریز ناپذیر بودن تجارت الکترونیکی ... EB

    رشد سریع و روز افزون تجارت الکترونیکی در کشور های پیشرفته و مزیت های رقابتی حاصل از آن به مفهوم آن است که کشور های در حال توسعه باید سریعا در استراتژی ها و سیاست های تجاری و بازرگانی خود تجدید نظر اساسی به عمل آورند.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • تكنولوژي در جوامعتكنولوژي در جوامع

    در كتاب موج سوم اثر الوين تافلر در صفحه 130مي‌خوانيم كه:«آمريكا با رهبري موج دوم كه انقلاب صنعتي نام گرفت باعث گرديد كه كشور ابرقدرتي بنام شوروي در صحنه بطور روزافزوني به مخاطره بيفتد.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • مديريت دانش و خلاقيت و نقش آنها در بهبود كارآيي و اثربخشي فرآيندهامديريت دانش و خلاقيت و نقش آنها در بهبود كارآيي و اثربخشي فرآيندها

    گاهي به اشتباه "مديريت دانش " و "مديريت اطلاعات " يكي تلقي مي شوند و حال آنكه اين دو يكي نيستند.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • استراتژي هاي مديريت براي دانش شخصي و سازمانياستراتژي هاي مديريت براي دانش شخصي و سازماني

    درجامعه فراصنعتي امروزه دانش به يك منبع كليــــدي اقتصاد تبديل گرديده است.

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • مديريت دانش چيست؟مديريت دانش چيست؟

    ه از آن به كمك فناوري است....

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • 11  گام موثر برای شروع مدیریت زمان11 گام موثر برای شروع مدیریت زمان

    آیا شما هم به این فکر می‌کنید که کاش زمان بیشتری برای انجام کارهای‌تان داشتید؟

    ۵ آبان ۱۳۸۸
  • اصول بازاريابی تلفنیاصول بازاريابی تلفنی

    يكي از تاكتيك هاي مهم متقاعد كردن مشتريان آگاه امروزي كه حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پيوسته روبه افزايش است.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • بازاریابی چیست؟بازاریابی چیست؟

    بازاریابی ‌یعنی ‌همگراسازی ‌همه ‌فعالیت‌های ‌شركت ‌در ‌مسیر ‌فروش ‌بیشتر.در ‌واقع ‌مهم ‌نیست ‌كه ‌بازاریابی ‌را ‌چه ‌تعریف ‌كنیم.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • رسانه هاي مدرن و سهم ما رسانه هاي مدرن و سهم ما

    موسسه "ورونيس ساهلر استیونسون"، يك موسسه تحقيقاتي است كه هر ساله آماري جهاني را در مورد حوزه هايي نظير رسانه، اطلاعات و آموزش منتشر مي كند. بيست و سومين شماره از اين گزارش اخيرا منتشر شد.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 3162 صفحه 119 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد