مقالات

تعداد کل: 3162 صفحه 116 از 159
  • مدیریت زمانمدیریت زمان

    زمان میگذرد . سریع هم می گذرد . این مقاله نظر به اصولی دارد که در ارتباط بامدیریت زمان ونحوه تسلط انان در مهار عامل زمان مطرح می گردد.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • نقش‌های مدیرنقش‌های مدیر

    رفع بحران تخصیص دهنده منابع و مذاکره کننده می‌باشد تفکیک نموده‌اند....

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • جلوه های فرهنگ چوپانی در مدیریتجلوه های فرهنگ چوپانی در مدیریت

    یکی از سنتهای الهی درجهت پرورش و آماده سازی پیامبران، برای رهبری و هدایت مردم همانا امر چوپانی بوده است.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • خلاقیت و نوآوری ضرورتی برای سازمان‌های هزاره سومخلاقیت و نوآوری ضرورتی برای سازمان‌های هزاره سوم

    از آنجا که پویایی و تغییر مهمترین ویژگی محیط سازمان‌های امروزی است .

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • تاکتیک های خودشیرینی در سازمانتاکتیک های خودشیرینی در سازمان

    این مقاله تاکتیک های سازمانی را به طورکلی و خودشیرینی را به عنوان تاکتیکی که ازطریق آن فرد تلاش می کند تا جذابیت و نفوذ خویش را در چشم دیگر اعضای سازمان و مدیریت افزایش دهد، بررسی می کند.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • 30روز اول کار شما به عنوان مدیر30روز اول کار شما به عنوان مدیر

    روز بزرگی برای شما فرا رسیده است و به سمت مدیریت منصوب شده اید.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • بررسی سیستم ها در رویه جذب و گزینش کارکنان (HRM)بررسی سیستم ها در رویه جذب و گزینش کارکنان (HRM)

    همان‌طور که می‌دانید برای سلامت سیستم اداری و ساختار دولتی در هر نظام حکومتی، حضور کارکنان کوشا و با مسئولیت در عرصه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و… امری کاملاً بدیهی است .

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • بسط فرایند ریسک برای اداره فرصتهابسط فرایند ریسک برای اداره فرصتها

    دیدگاه رایج و سنتی درمورد ریسک، یک دیدگاه منفی است که تداعی کننده خسارت، تلفات، قمار، زیان و پیامدهای مضر است.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت و رهبری تحولمدیریت و رهبری تحول

    تغییر اجتناب ناپذیر است و باید به منظور ایجاد تحولات سازنده و مؤثر در سازمانها، طراحی و مدیریت شود.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • مهندسی ارزش و مدیریت ارزش و کیفیتمهندسی ارزش و مدیریت ارزش و کیفیت

    از زمان ایجاد آنالیز ارزش این فرایند در زمینه های گوناگونی به کار گرفته شده است.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • کسب و کار الکترونیکیکسب و کار الکترونیکی

    با تغییر شکل اقتصاد طی سه دهه اخیر، جهان شاهد تولد شیوه های جدیدی از دادوستد چه به صورت بومی و چه بین المللی بوده است.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • پنج مهارت کسب و کار آینده سازپنج مهارت کسب و کار آینده ساز

    امروزه در جوامع اطلاعاتی یک شهروند به عنوان انسان عصر اطلاعات، نیازمند یکسری توانائیها می باشد که با کمک آنها بتواند.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • نظرات در مورد گام سوم - کسب و کار يعنی واقع بينینظرات در مورد گام سوم - کسب و کار يعنی واقع بينی

    هدف ما از نگارش یک برنامه کسب و کار چیست؟

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • سرمایه گذاری مبتنی بر اخلاق در کسب و کارسرمایه گذاری مبتنی بر اخلاق در کسب و کار

    باتوجه به ویژگیهای جالب توجه رویکرد سرمایه گذاری اخلاقی، متاسفانه تاکنون در کشورمان ادبیات مشخصی در این زمینه شکل نگرفته است.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • دلایل شکست کسب و کاردلایل شکست کسب و کار

    موفقیت در کسب و کار هیچگاه بصورت خودبخودی ویا بر اساس شانس نیست و همانطور که گفته شد این موفقیت اصولا به سازمان دهی و بصیرت فرد راه انداز کسب و کار بستگی دارد و تضمینی برای آن وجود ندارد .

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • بازاریابی آن چیزی که همه می گویند نیست!!!بازاریابی آن چیزی که همه می گویند نیست!!!

    اگر بخواهیم درباره اصول بازاریابی صحبت کنیم، بلافاصله مبانی ونکاتی خاص به ذهنمان می‌آیند که بسیار درباره‌شان شنیده‌ایم یا در کسب و کارمان به کار برده‌ایم.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • اندیشه (ایده) کسب و کاراندیشه (ایده) کسب و کار

    شروع کسب و کار یکی از جالبترین عملکردهایی است که یک فرد میتواند داشته باشد.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • چگونه یک کسب و کار شکست خورده را زنده کنیم ؟چگونه یک کسب و کار شکست خورده را زنده کنیم ؟

    گاهی اوقات پیش می آید که ما در موقعیتی هستیم که انتظار داریم اوضاع رو به راه باشد چرا که اوضاع همه رو به راه است !

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک (eb) قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک (eb)

    امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر مطرح شده اند، به گونه ای که اندیشمندان این دو را از یکدیگر قابل تفکیک نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل کننده یکدیگر هستند.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • نیروی انسانی مبنای توسعه کسب و کارهانیروی انسانی مبنای توسعه کسب و کارها

    منابع انسانی در قرن 21 از مهم ترین عوامل رشد کسب و کارهای کوچک و بزرگ شناخته شده اند.

    ۷ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 3162 صفحه 116 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد