مقالات

تعداد کل: 3167 صفحه 113 از 159
  • اطلاعات و مکانیزم بازار غیرقانونیاطلاعات و مکانیزم بازار غیرقانونی

    ی اصلاح قیمت‌‌ها می‌‌‌یابند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • محيط ‌زيست‌گرایی در بازار آزادمحيط ‌زيست‌گرایی در بازار آزاد

    از آنجا كه ثروت مالك به سرپرستي خوب آن بستگي دارد، حتي يك مالك كوته‌نظر و نزديك بين هم انگيزه خواهد داشت كه طوري عمل كند كه گويي به سودآور بودن منابع خود در آينده اهميت مي‌دهد.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • جنسیت و بانکداریجنسیت و بانکداری

    آیا زنان، متصدیان بانکی بهتری هستند؟

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • رشد دولت‌ها و عوارض آنرشد دولت‌ها و عوارض آن

    عمل مي‌كنند و حتي در برخي مواقع اهداف متفاوتي را دنبال می‌کنند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • عواقب سياست هاي مداخله جويانه دولت در اقتصادعواقب سياست هاي مداخله جويانه دولت در اقتصاد

    تدوين مي شوند. موفقيت اين برنامه ها قبل از هر چيز معطوف به عدم تعارض آنان در زمينه اجرا با قانونمندي هاي ذاتي و ماهيتي علم اقتصاد است. ...

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • استراتژی حمایت از تولید و مصرف کنندهاستراتژی حمایت از تولید و مصرف کننده

    مالیات، یارانه ها و...) و تقاضا (مانند رجحان یا سلیقه مصرف کنندگان، درآمد، قیمت سایر کالاها، انتظارمصرف کنندگان از سطح قیمت و درآمد درآینده و یارانه و...) از سوی دیگر مهمترین و شاید اولین هدف هر نظام اقتصادی برقراری تعادل پایدار درآن می باشد....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • اقتصاددانان و آزادیاقتصاددانان و آزادی

    به استثنای آین‌رند، کسی به‌اندازه‏ مورای روتبارد جنبش آزادی خواهی را تحت تاثیر قرار نداده است. میزس، ‌هایک، فریدمن و نوزیک به‌اندازه‏ روتبارد اشتیاق به سمت آزادی فردی ایجاد نکرده‌اند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • کشف ارزش از طریق رقابتکشف ارزش از طریق رقابت

    برای مقایسه چانه‌زنی با رقابت، تجربیات آزمایشگاهی مختلفی صورت گرفته‌است. در یکی از این آزمایش‌ها، از دانشجویان لیسانس خواسته شد تا ۱۰دلار را تقسیم کنند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • ميليونرهاي مجازيميليونرهاي مجازي

    ها نخواهند توانست در برابر اين دنياهاي مجازي و آنچه درون آنها رخ مي‌دهد بي‌تفاوت باشند و خواه ناخواه آنان نيز بايد وارد اين اقيانوس‌هاي مجازي شوند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • فرآیندهای بـازاری و مدیریـت استراتژیکفرآیندهای بـازاری و مدیریـت استراتژیک

    یکدیگر مرتبط باقی مانده‌اند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مشكلات اصلی بازاریابی اینترنتیمشكلات اصلی بازاریابی اینترنتی

    اولین مشكل در راه‌اندازی یك فعالیت اقتصادی آن‌لاین سودمند شناخت صحیح نوع فعالیت است.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • نقش‌های مدیرنقش‌های مدیر

    رفع بحران تخصیص دهنده منابع و مذاکره کننده می‌باشد تفکیک نموده‌اند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازاربرنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازار

    انگیزه اصلی این مقاله شناخت، پالایش و بررسی اطلاعات بازار به‌منظور طرح برنامه بازار برای ارائه به مدیریت جهت اخذ تصمیم‌های به‌موقع، سریع و درست است.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت تعارضمدیریت تعارض

    هر تعارض یا مخالفتی بد نیست . پدیده تعارض همان سکه‌ای است که دو روی دارد، روی مثبت و روی منفی. بنابراین می‌توان تعارض را بدین گونه تعریف کرد .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • شعار تجاری و تبلیغاتی شباهت ها و تفاوت هاشعار تجاری و تبلیغاتی شباهت ها و تفاوت ها

    ار) دوام بیاورد می بایست در هر دو مورد بهترین ها را برای خود انتخاب کند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مدل‌سازی فرایندها در مهندسی مجددمدل‌سازی فرایندها در مهندسی مجدد

    شیوه‌های نمایش و تحلیل فرایندها که روشهای مدل‌سازی فر‌ایندهای کسب و کار (BPM=Business Process Modeling) خوانده می‌شوند، از مهم‌ترین عوامل موثر در موفقیت یک پروژه مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار هستند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • هميشه حق با مشتري استهميشه حق با مشتري است

    بط با ساختار سازماني تقسيم مي‌شوند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • بازاریابی اینترنتی: وبلاگ در مقابل وب‌سایتبازاریابی اینترنتی: وبلاگ در مقابل وب‌سایت

    شاید برای شما هم این پیش آمده باشد که بر روی اینترنت سایت وبی دارید اما می‌بینید که تعدادی از بازدید کنندگان یا دوستانتان سایت شما را اشتباهاً وبلاگ می‌نامند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • شش نکته برای مدیریت خود برای پیشرفتشش نکته برای مدیریت خود برای پیشرفت

    برای پیشرفت موفقیت آمیز باید بتوانید کارتان را به طور مؤثر و عالی سازماندهی کنید.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۲ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 3167 صفحه 113 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد