وو یا ژون خانم میلیاردر فعال در توسعه املاک چین

وو یا ژون خانم میلیاردر فعال در توسعه املاک چین
وو یا ژون خانم میلیاردر خودساخته‌ای است که در سال 2010 با ثروت 9/3 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز به عنوان دویست و سی ‌و دومین ثروتمند جهان معرفی شد. وی مدیرعامل بنگاه توسعه املاک و مستغلات لانگفور است.
وو یا ژون خانم میلیاردر خودساخته‌ای است که در سال 2010 با ثروت 9/3 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز به عنوان دویست و سی ‌و دومین ثروتمند جهان معرفی شد. وی مدیرعامل بنگاه توسعه املاک و مستغلات لانگفور است.
وو یا ژون در سال 1964 در چین متولد شد. او در سال 1984 از دپارتمان مهندسی دریانوردی دانشگاه پلی‌تکنیک نورث وسترن فارغ‌التحصیل شد. خانم وو از سال 1984 تا 1988 در کارخانه کیانوی متر کار مي‌کرد. وی 5 سال بعد را هم به عنوان یک روزنامه نگار و ویراستار در آژانس خبری شیرانگ چین مشغول به کار شد.
خانم وو یا ژون سپس به کسب و کار توسعه املاک و مستغلات در شهر خود، چانگ‌کینگ روی آورد و در سال 1994 به همراه همسرش،‌ کای‌کویی، شرکت لانگفور را تاسیس کردند. این شرکت در زمینه توسعه‌، سرمایه‌گذاری و مدیریت در چین فعالیت مي‌کند. شرکت لانگفور جایگاه بازاری قدرتمند در بازار‌های دارایی و املاک در پکن، داشته و در بازارهای شانگهای، ژی آن، وو ژی، شن یانگ و چانگ ژو نيز جايگاه مهمي دارد. این گروه به دامنه گسترده‌ای از مشتریان شامل بازار مشتریان طبقه ثروتمند و متوسط و فقير خدمات خود را ارائه مي‌دهد. محصولاتی که این شرکت به مشتریان ارائه مي‌دهد نیز شامل ساختمان‌های آپارتمانی بلند، آپارتمان‌های کوتاه، خانه‌های شهری، خانه‌های لوکس، مراکز خرید و دیگر ساختمان‌های تجاری مي‌شود.
شرکت لانگفور همواره در تلاش بوده محصولات خود را با کیفیت بالا ارائه دهد و به خاطر توجه به جزئیات شهرت دارد. دفتر مرکزی این شرکت در پکن واقع شده است. البته شرکت لانگفور دارای کسب و کارهایی است که به سه بخش توسعه املاک و مستغلات، عملیات کسب و کار و مدیریت دارایی‌ها تقسیم مي‌شوند. در حال حاضر، بیش از 4000 نفر برای شرکت لانگفور کار مي‌کنند.
شرکت لانگفور پس از بیش از یک دهه توانسته سیستمي‌را شکل دهد که قادر است برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری، توسعه پروژه‌ها و مدیریت ساختمان‌های تجاری و مسکونی را به شکلی منحصر به فرد انجام دهد. این شرکت از سال 2004 با اتخاذ یک استراتژی توسعه خاص به نام «محصولات چندگانه، تمرکز منطقه‌ای» در مناطق کلیدی در کشور‌، به مرحله جدید گسترش ملی وارد شده است که شامل حضور در شهر‌های جدید از شمال تا جنوب، شهرهای اقتصادی بزرگ و کلیدی و شهرهای مجاور آنها مي‌شود.
لانگفور با ایجاد تعادل بین محصولات چندگانه و استراتژی توسعه محلی به توسعه ای پایدار دست یافته است. این شرکت با ورود به هر شهر به دنبال انجام پروژه‌های چندگانه است تا در آن شهر تبدیل به شرکت املاک و مستغلات برتر شود. این شرکت تا سال 2010 توانسته بود در 11 شهر چین حضوری فعال داشته باشد. شرکت لانگفور پس از یک دهه از تاسیس خود توانسته اعتماد و احترام شایان توجهی نزد مشتریان، شرکا، شرکت‌های همکار و دولت به دست آورد و جوایز زیادی را در صنعت املاک و مستغلات از آن خود کند. بنگاه لانگفور در نوامبر سال 2009 وارد بازار سهام هنگ‌کنگ شد. سهامداران کلیدی این شرکت شامل شرکت بیمه پینگ آن، مجموعه شرکت تماسک و دولت سنگاپور مي‌شوند. این شرکت در حال حاضر دارایی‌هایی در پکن و دیگر شهرهای بزرگ دارد.
خانم وو یا ژون همچنین یکی از اعضای کنگره ملی مردم، نایب رييس فدراسیون صنعت و تجارت شهرداری چانگ کینگ و نایب ريیس تالار قسمت املاک و مستغلات اتاق بازرگانی عمومي‌ چانگ کینگ است.
خانم وو از سال 1994 تا 1995 دارای مقام‌هایی به عنوان ريیس و مدیر کل در شرکت توسعه فرهنگی و اقتصادی چانگ کینگ جیاچن بود. او بین سال 1995 تا 2000 مدیر کل بنگاه املاک و مستغلات ژانگ جیان در چانگ کینگ بود و پس از آن به عنوان رييس و مدیر کل شرکت دارایی‌های لانگو در چانگ کینگ و شرکت دارایی‌های لانگو در پکن فعالیت داشت. خانم وو یا ژون در سال 2005 از مقام مدیریت تمام شرکت‌های منطقه استعفا داده و به عنوان ريیس و مدیر عامل گروه لانگفور به کار خود ادامه داد.
خانم وو یو ژون ازدواج کرده و در حال حاضر ساکن چانگ کینگ است.
الهام جوادی
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱:۴۳:۳۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد