اقتصاد بازرگانی

تعداد کل: 471 صفحه 14 از 24
  • هنری‌ به‌ نام‌ هدیه‌ دادن‌هنری‌ به‌ نام‌ هدیه‌ دادن‌

    ا که‌ تعطیلات‌ آخر هفته‌اش‌ را به‌ مرخصی‌ نرفته‌ و کارکرده‌ اند در بر می‌گیرد....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارهانحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها

    مشترکان صنعت برق که از دیدگاه علم مدیریت و بازار به عنوان مشتریان شرکتها به شمار می‌آیند در سیستم‌های ایزو و آخرین استانداردهای موجود، کسانی هستند که دیدگاههای آنان در بهبود و فرایند انجام کار در سازمان از اهمیت خاصی برخوردار است.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • نگرش مثبت و پیشرفت شغلینگرش مثبت و پیشرفت شغلی

    نگرش مثبت و پیشرفت شغلیدر محیط كار، همانند زندگی خصوصی، آن‌چه كه شما را از دیگران متمایز می‌سازد، نگرش شماست. ایجاد و حفظ روابط سالم و دوستانه بین همكاران و مدیران، كلید موفقیت و پیشرفت در هر سازمانی است.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • زوجهای كارآفرینزوجهای كارآفرین

    آیا شما هم با همسر خود رؤیای تاسیس شرکتی تجاری را دارید؟ خوشبختانه پاسخ آن است که زوج ها می توانند به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست یابند و به همین نسبت باید تلاش ها هم بالا رود.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۷ راه برای بالابردن جریان نقدینگی۷ راه برای بالابردن جریان نقدینگی

    عدم تعادل در جریان نقدینگی, یکی از مسائل عمده که در اداره امور شرکت های کوچک است. در این مقاله ما به بررسی جریان نقدینگی از نظر ورود و خروج آن خواهیم پرداخت و ۷ ایده برای بالا بردن نقدینگی شرکت ها پیشنهاد می کنیم.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • رضایت مشتری، رمز بقا در بازار رقابتیرضایت مشتری، رمز بقا در بازار رقابتی

    ینامه آن قرار دادند تا خود را از گرفتاری های شخصی محوری و سلیقه سالاری برهانند و ارگانیسم بدنه کار و فعالیت خود را سازماندهی کنند و به ساز و کار خود سامانی دهند ....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • سازمان موفق : یك گام جلوتر از انتظار مشتریسازمان موفق : یك گام جلوتر از انتظار مشتری

    رهای اروپایی و آمریكا قبل از خرید، نشریات مربوط به راهنمای مصرف كنندگان را مطالعه می كنند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • حق با مشتری است ، دیگر شعار نیست !حق با مشتری است ، دیگر شعار نیست !

    امروزه نه تنها راضی کردن مشتری کافی نیست، بلکه باید نیازهای مشتری را پیش بینی و خواسته های او را مورد سنجش قرار داد.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • اهمیت ۵S در مدیریت و ساماندهی کاراهمیت ۵S در مدیریت و ساماندهی کار

    موفقیت در کار هیچ‌گاه یک اتفاق یا حادثه نیست، بلکه از طریق تلاش‌های یک مدیر صادق و قابل انعطاف تحقق می‌پذیرد.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۰ اشتباه در تجارت تلفنی۱۰ اشتباه در تجارت تلفنی

    از طریق مکالمات تلفنی متوقف شود؟ هر یک اشتباهات زیر می‌تواند جذابیت فروش را از تجارت شما بگیرد و آن را متوقف کند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۳ راهکار روانی در پیامها و تبلیغات برای موفقیت در فروش۳ راهکار روانی در پیامها و تبلیغات برای موفقیت در فروش

    موفقیت در توجیه مشتریان، موفقیت در تجارت است. خبر خوش آنکه برای تهیه یک پیام تأثیرگذار احتیاجی نیست که شما یک نویسنده یا سخنران حرفه ای باشید. به آسانی می توانید با استفاده از ۳ راهکار نتایج غیر قابل باوری را بدست آورید.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۰ جمله ای که هرگز نباید در یک تجارت تلفنی به کار برده شوند۱۰ جمله ای که هرگز نباید در یک تجارت تلفنی به کار برده شوند

    ان، از خود نشان نمی دهند. این بی توجهی ها در بیش تر مواقع نتیجه ای جز شکست در تجارت، آزار مشتریان و از دست دادن فرصت های تازه نخواهد داشت....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۷ راه افزایش فروش در فروشگاههای بزرگ۷ راه افزایش فروش در فروشگاههای بزرگ

    آیا تاكنون برای خرید وتهیه ملزومات مورد نیاز خود به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه كرده‌اید؟ بسیاری از مردم مایلند كالاهای مورد نیاز خود را به صورت هفتگی یا ماهانه از این نوع فروشگاه‌ها تامین كنند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۷ رمز پنهان برای فروش موفق۷ رمز پنهان برای فروش موفق

    ود زیادی را از دست خواهید داد. شما شریان حیاتی تجارت خود را بسته و مشتریان خود را از دست می دهید. ...

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مشتری خوب، فرهنگ بالا، صنعت بادواممشتری خوب، فرهنگ بالا، صنعت بادوام

    صنعت جلو می‌رود، قله به قله پیشرفت می‌كند و از تكنولوژی روز دنیا بهره‌مند می‌شود و در این مسیر، تكیه‌اش به مردم، به توجه به مردم و به فرهنگسازی برای مردم بیشتر و بیشتر می‌شود.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • توصیه‌هائی برای کنترل روند فروش و بازاریابیتوصیه‌هائی برای کنترل روند فروش و بازاریابی

    زمان قاتل قراردهای فروش است. سرعت تبدیل یک مشتری بالقوه به خریدار بالفعل و تعداد مشتری‌های بالقوه که باید مورد مراجعه قرار گیرند تا یک مشتری بالفعل از آنها حاصل شود تعیین کننده کارائی دوره فروش شرکت شماست.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • برنامه‌ریزی بازاریابیبرنامه‌ریزی بازاریابی

    بسیاری از افراد هنگام تصمیم‌گیری درباره رویکردی که باید در قبال برنامه بازاریابی اتخاذ کنند و نحوه رعایت محدودیت‌های زمانی و بودجه‌ای دچار مشکل یا اشتباه می‌شوند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • فروش، پیچیده‌تر از هر زمان دیگرفروش، پیچیده‌تر از هر زمان دیگر

    کل فرآیند فروش، امروزه از هر زمان دیگری در گذشته پیچیده‌تر است. در گذشته، فروشنده یک‌بار با واحد خریداری تماس تلفنی برقرار می‌کرد و خریدار نیز می‌بایست درباره خرید کالا یا محصول ارائه شده طی یک مرحله تصمیم‌گیری کند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • استفاده بهینه از وسائل خانگیاستفاده بهینه از وسائل خانگی

    هیچ چیز زیباتر و با صرفه تر از نور طبیعی نیست ، یک نورگیر سقفی یا پنجره ای که بطور صحیح جاسازی شده باشد؛در طول روز برابر چندین لامپ عمل می نماید. سعی کنید صندلی و میز کار خود را برای استفاده از نور طبیعی تغییر دهید.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 471 صفحه 14 از 24
نتایج یافت شده: 0 مورد