اقتصاد بازرگانی

تعداد کل: 471 صفحه 18 از 24
  • بودجه‌، فرمان‌ اصلاحات‌ دولت‌ بودجه‌، فرمان‌ اصلاحات‌ دولت‌

    ك‌ می‌شود كه‌ این‌ خود در نسبت‌ بودجه‌ عمومی‌ دولت‌ در تولید ناخالص داخلی‌ انعكاس‌ پیدا می‌كند....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • فصل نوین مبارزه با مفاسد اقتصادیفصل نوین مبارزه با مفاسد اقتصادی

    آنچه پیداست پدیده مفاسد اقتصادی در سومین دهه از حیات جمهوری اسلامی اشكالی پیچیده پیدا كرده است و شهروندان و دولتمردان به یكسان نگران تداوم مناسبات فساد آلود در شبكه های اقتصادی و مالی كشور هستند....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • مالیات برارزش افزوده‌مالیات برارزش افزوده‌

    مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات غیرمستقیم عام (برعموم كالاها و خدمات مگر موارد معاف تعلق می‌گیرد) است كه بصورت چند مرحله‌ای از اضافه ارزش كالاهای تولید شده و یا خدمات ارائه شده در مراحل مختلف تولید و توزیع اخذ می‌شود....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • ریسك مالی؛ شاخص‌سازی و اندازه‌گیریریسك مالی؛ شاخص‌سازی و اندازه‌گیری

    به نحو بهینه با روش صرف تئوریك مدلی برای اندازه‌گیری ریسك مالی طراحی كرد....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • ویژگیهای قانون مالیاتهای مستقیم از دیدگاه صنعتویژگیهای قانون مالیاتهای مستقیم از دیدگاه صنعت

    مالیات در تمام جوامع بشری از دیرباز رایج بوده، اما قواعد آن در طول تاریخ با پیشرفت تمدن و وقوع تحولات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تكامل یافته‌است. در ایران نیز مالیات سابقه‌ای دیرینه دارد.....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • ربا چه بر سر اقتصاد جهان آورده است؟ربا چه بر سر اقتصاد جهان آورده است؟

    بهره یا رِبا در سیستم اقتصادی؛ چه تفاوت بنیادی بین این دو هست؟ و برای كشورهای جهان سوم از جمله ایران، كدام یك مفیدتر است؟

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • دلایل كاهش بهره استقراض خارجیدلایل كاهش بهره استقراض خارجی

    سامبر سال گذشته در كالج تمپلتون دانشگاه آكسفورد برگزار گردید، قابل مشاهده بود....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • بیم‌ و امیدهای‌ مالیات‌ بر ارزش‌ افزوده‌بیم‌ و امیدهای‌ مالیات‌ بر ارزش‌ افزوده‌

    ی‌ آثار انتظار تورمی‌، حتی‌ از نرخ‌ مندرج‌ در لایحه‌ نیز فراتر پیش‌بینی‌ می‌كنند....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • ده فرمان بچه‌های تیز بازاریابیده فرمان بچه‌های تیز بازاریابی

    ر و ذاتی این حرفه را پر نشاط و متعادل سازند....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ارتباط بازاریابی جهانیارتباط بازاریابی جهانی

    ر گذاشتن در نگرش و رفتار مشتریان دارد. هدف اصلی ارتباطات بازاریابی این است که مزایا و منافع محصول یا خدمت به مشتری اطلاع داده شود....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • فرایند مذاكره مطلوب در بازاریابیفرایند مذاكره مطلوب در بازاریابی

    عنوان كسی كه بیشتر از دیگران و بیشتر از سایر مشاغل با عامل انسانی سر و كار دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • اصلاح ۵ خطای دیرینه در تجارت‌های كوچكاصلاح ۵ خطای دیرینه در تجارت‌های كوچك

    متاسفانه تصمیم‌گیری و قضاوت نادرست، محاسبات اشتباه و چك‌های برگشتی dud checks تا ابد جزء مسایل تیم‌های مدیریت تجارت‌های كوچك هستند.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • آیا بنرهای تبلیغاتی هنوز هم موثرند؟آیا بنرهای تبلیغاتی هنوز هم موثرند؟

    به این سوال به دو صورت می توان جواب داد. اولین جواب، پاسخی كوتاه است: بله هنوز موثرند.اما دومین جواب كامل تر است:اگر تبلیغات خود را اصولی طراحی كنید و در جای مناسب قرار دهید موثر هستند.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • چتر حمایت‌ حداقلی‌ دولت‌ از کارگران‌ و بازنشستگانچتر حمایت‌ حداقلی‌ دولت‌ از کارگران‌ و بازنشستگان

    ‌بودجه‌ کافی‌ برای‌ پاسخگویی‌ به‌ نیازهای‌ مادی‌ بازنشستگان‌ نیست. این‌ در حالی‌ است‌ که‌ دولت‌ نیز در این‌ زمینه‌ به‌ این‌ سازمان‌ بزرگ‌ بیمه‌یی‌ که‌ منابع‌ درآمدش‌ تنها از دسترنج‌ کارگران‌ زحمتکش‌ تامین‌ می‌شود، کمک‌ نمی‌کند

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ساز و کار مبارزهساز و کار مبارزه

    بالاخره پس از ماهها بحث و جدل بر سر اعلام اسامی مفسدان اقتصادی، این روزها اسامی برخی مفسدان اقتصادی که حکم نهایی پرونده آنها صادر شده اعلام شده است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۰ اشتباه فاحش در بازاریابی۱۰ اشتباه فاحش در بازاریابی

    در شرایط تجاری كنونی، بازاریابی امری ضروری است. هرچند در صورتی‌كه روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جای سودمند بودن، می‌تواند زیانبار باشد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • سیاست مقابله با تورم در جهانسیاست مقابله با تورم در جهان

    طبق آمار موجود نرخ تورم در آمریكا در ماههای آغازین سال ۲۰۰۶ میلادی ۲/۲ درصد بود كه نسبت به نرخی كه اقتصاددانان برای یك اقتصاد سالم برآورد كرده اند بیشتر است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • چاره اندیشی برای تورمچاره اندیشی برای تورم

    تدوین و تصویب لایحه بودجه ۸۵ امسال برخلاف سال های گذشته به میدان بحث و جدل های كارشناسی و بعضاً سیاسی تبدیل شده است كه می تواند آثار و تبعات منفی بر اقتصاد كشور داشته باشد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • روش‌های بازاریابی و تبلیغات موتور هونداروش‌های بازاریابی و تبلیغات موتور هوندا

    مقایسه کنید تا به نبوغ هوندا پی ببرید. ۲۴ میلیارد دلار درآمد تخمینی شرکت هوندا در سال ۱۹۸۸ بود. شرکتی با ۶۶ کارخانه در ۳۵ کشور آسیائی، اروپائی و امریکائی فرآورده‌های برتر خود را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تولید و عرضه می‌کرد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • به استقبال آشوب مالی نرویمبه استقبال آشوب مالی نرویم

    خودی خود ایرادی ندارد.......

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 471 صفحه 18 از 24
نتایج یافت شده: 0 مورد