اقتصاد بازرگانی

تعداد کل: 471 صفحه 19 از 24
  • ابزارهای بازاریابیابزارهای بازاریابی

    بازاریابی را می‌توان آمیزه‌ای از علم و تجربه دانست. با داشتن علم و طریقه‌ی اجرای بازاریابی تجربه‌ای به‌دست می‌آید که منجر به راهی برای به‌دست آوردن مشتری است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • تحول مدیریت در بازار یابیتحول مدیریت در بازار یابی

    عموما در سازمانهای سنتی و سلسله مراتبی كه مدیریت بازاریابی پیرو دیدگاه «فرماندهی و كنترل » است، تنها مقدار بسیار ناچیزی از ظرفیت بازار هدف به كار گرفته می‌شود.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ۶ مرحله‌ی برنامه‌ی بازاریابی۶ مرحله‌ی برنامه‌ی بازاریابی

    برای «برنامه‌ی كسب و كار» نیست....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۲ ایده‌ برای‌ بازاریابی‌ در یک‌ اقتصاد ضعیف۱۲ ایده‌ برای‌ بازاریابی‌ در یک‌ اقتصاد ضعیف

    با نشریات‌ ارتباط‌ داشته‌ باشید. بخشی‌ را برای‌ ارتباط‌ با نشریات‌ و کارخبری‌ تشکیل‌ دهند. اطمینان‌ حاصل‌ کنید که‌ با نشریه‌ای‌ کار کنید که‌ سرویس‌خبری‌ online دارد و دارای‌ صفحات‌ تصویری‌ با کیفیت‌ بالاست.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • شهود اقتصادی و باور یک ادعاشهود اقتصادی و باور یک ادعا

    در مهندسی و علوم طبیعی اصطلاح جالب و مهمی هست به اسم شهود تخمینی که اشاره می کند به این که یک فرد حرفه ای در این حوزه ها باید حس ملموس از بزرگی و ابعاد واقعی اعداد و ارقام داشته باشد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • آزمون دولتآزمون دولت

    بودجه سالیانه اقتصاد دولتی ایران پس از فراز و نشیب های برجای مانده از گذشته و در فرآیندی برآمده از سنت آزمایش و خطا، با وابستگی فزاینده به دلارهای وسوسه انگیز نفتی، اکنون آزمون دیگری در پیش دارد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • سرمایه اجتماعی و توسعه اقتصادیسرمایه اجتماعی و توسعه اقتصادی

    برخی از مطالعات اقتصاد خرد، سرمایه اجتماعی رادر چارچوب نظریه بازی های تحلیل می کنند.آنها هم از تئوری بازی کلاسیک استفاده می کنند و هم از تئوری بازی تکاملی.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • دخل و خرج دولتدخل و خرج دولت

    برخی معتقدند بودجه ۸۵ تفاوتی با سال های گذشته ندارد و تنها آمار و ارقامی در آن افزایش و یا کاهش یافته است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • وابستگی به نفتوابستگی به نفت

    این درک و اجماع نسبی رسیده اند که ناآگاهانه با طناب دولت ته چاه نروند! ...

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • انطباق با برنامه چهارمانطباق با برنامه چهارم

    لایحه بودجه ۸۵ به دلیل تغییر و تحولات عمیق و مهمی که در محتوای آن رخ داده در معرض نقد جدی و دقیق محافل کارشناسی و اقتصادی قرار گرفته و پس از انتشار، دیدگاه های مختلفی له و علیه آن در رسانه های گروهی منتشر شده است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • تقسیم ماترکتقسیم ماترک

    مالیات بر ارث از جمله مالیات های مستقیم و در زیرگروه مالیات بر دارایی قرار می گیرد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • رأی مثبت نمایندگان به لایحه متمم بودجه رأی مثبت نمایندگان به لایحه متمم بودجه

    نظر کردند و در نهایت پس از چهار بار، پیشنهاد کفایت مذاکرات رأی آورده و به دنبال آن این لایحه توانست نظر مساعد نمایندگان را جلب کند....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • بودجه‌ ۸۵ ، اقتصاد را دولتی‌تر کرده‌ است‌بودجه‌ ۸۵ ، اقتصاد را دولتی‌تر کرده‌ است‌

    سرمایه‌ گذاری‌ درطرح‌های‌ عمرانی‌ به‌ معنای‌ اشتغال‌ بیشترنیست‌ بلکه‌ افزایش‌ اعتبارات‌ عمرانی‌ برای‌ سال‌ آینده‌ آثار زیانباری‌ از لحاظ‌ رشد تورم‌ درپی‌ خواهد داشت‌.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • بودجه ۸۵ و چالشهای اساسی دولتبودجه ۸۵ و چالشهای اساسی دولت

    یکی از مهمترین متغیرهای بازار کار نرخ بیکاری است که حاصل برآیند عرضه و تقاضای نیروی کار است. عملکرد اقتصاد ایران نشان می‏دهد که نرخ بیکاری از ۸/۹ درصد در سال ۱۳۷۵ به ۱۲/۳ درصد در سال ۱۳۸۳ افزایش یافته است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • معافیت های مالیاتیمعافیت های مالیاتی

    عث نگرانی هایی در بخش تولید و صنعت شده است. ...

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • رازهای تبلیغاترازهای تبلیغات

    وقتی یک آگهی تبلیغاتی را می‌نویسم، نمی‌خواهم بگویید که آن را خلاقانه می‌بینید، بلکه دوست دارم آن را آن‌قدر جالب بیابید که محصول موردنظر را بخرید.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • تورم واقعی چقدر است؟تورم واقعی چقدر است؟

    چهاردهم اکتبر سال جاری، نرخ یک ساله شاخص تورم بهای مصرف کننده در آمریکا از ۴ درصد ماه سپتامبر نیز فراتر رفت که این میزان تورم از سال ۱۹۹۱ بدین سو بی سابقه محسوب می شود.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • عدالت و تورمعدالت و تورم

    عدالت مفهومی پرجاذبه و خواستنی است، از این رو می توان عدالت جویی را فصل مشترك اغلب مكاتب بشری و عموم مذاهب الهی تلقی كرد. اما تعریف عدالت و روش های دستیابی به آن، همچنان به عنوان یكی از موضوعات مورد مناقشه باقی مانده است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • دو چالش تحقق عدالتدو چالش تحقق عدالت

    ای مصرف کنندگان این کالاها مشکل آفرین شده و از سوی دیگر پرداخت یارانه به این کالاها چندان هدفمند نیست....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • وقتی کار نکردن ارزش می شودوقتی کار نکردن ارزش می شود

    غول بازاریابی شبکه ای همچنان می تازد. شاید در ابتدا کسی گمان نمی کرد این مسئله تا به این حد گسترش یابد. نمونه های قبلی چنین مسائلی بسیار زود از گردونه خارج شدند و از رونق افتادند، اما این دفعه قضیه فرق می کند.

    ۱۷ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 471 صفحه 19 از 24
نتایج یافت شده: 0 مورد