مديريت منابع انسانی

تعداد کل: 47 صفحه 1 از 3
  • تاکتیک‌های کلیدی موفقیتتاکتیک‌های کلیدی موفقیت

    تعداد کمی از سازمان‌هایی که دست به طراحی مجدد می‌زنند، فواید مطلوب خود را در زمان از پیش تعیین شده به دست می‌آورند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • بررسی عکس‌العمل‌های مدیران با اشتباهات زیردستانبررسی عکس‌العمل‌های مدیران با اشتباهات زیردستان

    یکی از بهترین روش‌های ارزیابی رهبری و مدیریت در یک سازمان، بررسی عکس‌العمل‌های مدیران آن در برابر اشتباهاتی است که زیردستان مرتکب مي‌شوند.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • ۲۳ روش مهم در اقتصاد و مدیریت ۲۳ روش مهم در اقتصاد و مدیریت

    هرگز به میزان درآمدتان خرج نكنید . مخارج كمتر شما نسبت به درآمدتان باعث ثروتمند شدن سریع شما می شود .

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • بیمه در مدیریت خانواده بیمه در مدیریت خانواده

    مدیریت خانواده‌ها باید درآمدهای خود را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که اختصاص منابع به هر یک از بخش‌های خانواده براساس الویت‌بندی صورت پذیرد.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • انتظارات مدیر از زیردستان مستقیم خودانتظارات مدیر از زیردستان مستقیم خود

    کاملا مشخص است که ارتباط مدیر با زیردستان مستقیمش در موفقیت تیم بسیار مهم هست؛ اما با وجود اطلاعات بسیاری که در مورد مشخصات اعتماد و صراحت در این رابطه وجود دارد، در مورد انتظاراتی که یک مدیر از کارکنانش دارد، حرف زیادی زده نشده است.

    ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
  • مدیریت کاری و شخصی مدیریت کاری و شخصی

    آگاه شوید که دیگران از شما چه انتظارهایی دارند

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • كليد افزايش بازده دوره‌هاي آموزشيكليد افزايش بازده دوره‌هاي آموزشي

    براي دستيابي به اين مهم، آزمودن نتايج به دست آمده از جهان واقعي، بسيار ضروري است.تمام سازمان‌ها از دوره‌های آموزشی برای تعلیم کارکنان خود استفاده می‌کنند و اغلب هزينه هنگفتي صرف اين عمل مي‌كنند.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • مهارت‌هاي مديريتيمهارت‌هاي مديريتي

    یکی از اصول مهمی که رهبران و مدیران نسل جدید باید به آن باور داشته باشند این اصل است که: «موفقیت من و افرادم ارتباط مستقیمی با مهارت در انجام کارهای بدیهی و مشخص دنیوی دارد، نه با ایده‌ها و متدهای خارق‌العاده.»

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • تصميم‌گيري مديران در مديريت منابع انساني تصميم‌گيري مديران در مديريت منابع انساني

    دانش تصميم‌گيري به چارچوبي منطقي، قابل اعتماد و يکنواخت اطلاق مي‌شود که تصميم‌گيري در مورد يک منبع (مثلا نيروي انساني) را تسهيل مي‌کند.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • سوابق شخصی افرادسوابق شخصی افراد

    بررسی سوابق گذشته افراد بر دو گونه تجربه کاری گذشته و سوابق فردی آنها می‌باشد. سوابق اخذ شده از کارفرماهای گذشته در مرحله استخدام با ارزش به نظر می‌رسند، ولی متاسفانه به دست آوردن آنها روز به روز دشوار‌تر می‌شود.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • هوش هیجانی چيست؟هوش هیجانی چيست؟

    هوش هیجانی (EI) شامل شناخت و کنترل هیجان‌های خود است. به عبارت دیگر، شخصی که EI بالایی دارد، سه مولفه هیجان‌ها را به طور موفقیت‌آمیزی با یکدیگر تلفیق می‌کند (مولفه شناختی، مولفه فیزیولوژیکی و مولفه رفتاری).

    ۱۴ بهمن ۱۳۸۹
  • استخدام نيروي انسانياستخدام نيروي انساني

    شهروند خوب بودن ارزش دارد: در صورت مساوي بودن ساير صفات و مشخصات، اكثر مديران خواستار كاركناني هستند كه بيش از وظايف عادي شغل خود فعاليت مي‌كنند.

    ۱۴ بهمن ۱۳۸۹
  • مولفه‌هاي اعتماد در محيط كارمولفه‌هاي اعتماد در محيط كار

    در برخي فرهنگ‌ها، ايجاد اعتماد در محل كار به منظور از بين بردن مرز بين زندگي حرفه‌اي و شخصي صورت مي‌گيرد.

    ۱۱ بهمن ۱۳۸۹
  • فرآیند اجتماعی‌سازی کارمندانفرآیند اجتماعی‌سازی کارمندان

    تمام تفنگداران دریایی باید به منظور «اثبات»تعهد و سرسپردگی خود یک اردوی آموزش‌های نظامی چند هفته‌ای را بگذرانند.

    ۱۱ بهمن ۱۳۸۹
  • مصاحبه‌های موثر و کارآمدمصاحبه‌های موثر و کارآمد

    هر مدیری باید قادر به انجام مصاحبه‌های موثر و کارآمد باشد

    ۶ بهمن ۱۳۸۹
  • یک میلیارد مغز بهتر از یکی استیک میلیارد مغز بهتر از یکی است

    توماس مالونی، استاد دانشگاهMIT و نویسنده کتاب «آینده کاری» می‌گوید: «بیشتر ما هنوز گرفتار تفکر تمرکزگرا هستیم.

    ۶ بهمن ۱۳۸۹
  • سلامت سازمانیسلامت سازمانی

    یکی از تعاریف مدیریت انجام کار توسط دیگران است . این تعریف البته کامل نیست چرا که نمی گوید این دیگران چه کسانی هستند و یا نحوه عمل را نیز بیان نمی کند . … صنعت عرصه سیاست نیست .

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • مديريت ارتباطات با مشتری یا همان CRM مديريت ارتباطات با مشتری یا همان CRM

    مدیریت ارتباطات با مشتری (CRM) روش هوشمندانه یافت، بازاریابی، فروش و خدمات به مشتری است. CRMاصطلاحی است که به طور وسیعی توسط شرکت ها، NGOها و سازمان های عمومی برای ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع ها استفاده می شود.

    ۲ آذر ۱۳۸۹
  • ۱۰ گام توانمندسازی ۱۰ گام توانمندسازی

    دلیل ضرورت تغییر را بگویید: در اولین گام مدیران باید تصمیم بگیرند چرا می خواهند اختیار تصمیم گیری را به كاركنان بدهند.

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
  • یک روابط عمومی ایده آل چه روابط عمومی است؟یک روابط عمومی ایده آل چه روابط عمومی است؟

    مخاطب مدار و مخاطب محور باشد: یعنی نیازسنجی به موقع جامعه . شناخت نیازها و خواست های مشتریان و مخاطبان اولین اصل مشتری مداری است .

    ۲۸ مهر ۱۳۸۹
تعداد کل: 47 صفحه 1 از 3
نتایج یافت شده: 0 مورد