مقالات

تعداد کل: 3162 صفحه 103 از 159
  • ۱۰ اشتباه فاحش در بازاریابی۱۰ اشتباه فاحش در بازاریابی

    در شرایط تجاری كنونی، بازاریابی امری ضروری است. هرچند در صورتی‌كه روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جای سودمند بودن، می‌تواند زیانبار باشد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • سیاست مقابله با تورم در جهانسیاست مقابله با تورم در جهان

    طبق آمار موجود نرخ تورم در آمریكا در ماههای آغازین سال ۲۰۰۶ میلادی ۲/۲ درصد بود كه نسبت به نرخی كه اقتصاددانان برای یك اقتصاد سالم برآورد كرده اند بیشتر است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • چاره اندیشی برای تورمچاره اندیشی برای تورم

    تدوین و تصویب لایحه بودجه ۸۵ امسال برخلاف سال های گذشته به میدان بحث و جدل های كارشناسی و بعضاً سیاسی تبدیل شده است كه می تواند آثار و تبعات منفی بر اقتصاد كشور داشته باشد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • مشكلات‌ پیش‌ روی‌ سرمایه‌گذاری‌ خارجی‌مشكلات‌ پیش‌ روی‌ سرمایه‌گذاری‌ خارجی‌

    انه‌ در اختیار سازمان‌ سرمایه‌ گذاری‌ و كمك‌های‌ اقتصادی‌ و فنی‌ ایران‌ قرار دهد....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • بورس؛ نیازمند یک شوکبورس؛ نیازمند یک شوک

    دانستند و می‌کوشیدند شاخص را در این سطح مهار کنند، اما شاخص روند طبیعی خود را طی کرد و به پائین‌تر از ۱۰۰۰۰ واحد کاهش یافت....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • استقبال از سرمایه‌گذاری خارجیاستقبال از سرمایه‌گذاری خارجی

    براساس اظهارنظر یک مدیر نفتی غربی، اثرات تغییرات صورت گرفته در مدیریت وزارت نفت هنوز نامشخص است. اما به هر روی ایران درصدد است برای جبران کاهش طبیعی تولید نفت خود قراردادهائی را با شرکت‌های نفتی خارجی منعقد کند.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • روش‌های بازاریابی و تبلیغات موتور هونداروش‌های بازاریابی و تبلیغات موتور هوندا

    مقایسه کنید تا به نبوغ هوندا پی ببرید. ۲۴ میلیارد دلار درآمد تخمینی شرکت هوندا در سال ۱۹۸۸ بود. شرکتی با ۶۶ کارخانه در ۳۵ کشور آسیائی، اروپائی و امریکائی فرآورده‌های برتر خود را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تولید و عرضه می‌کرد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • بازار گردانبازار گردان

    مهار این رشد و کاهش تا حد ممکن دامنه نوسان قیمت‌ها به‌کار گرفته شد، ضرورت وجود نهادهائی به‌عنوان بازارگردان برای شرکت‌های خاص مطرح گردید....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • به استقبال آشوب مالی نرویمبه استقبال آشوب مالی نرویم

    خودی خود ایرادی ندارد.......

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ابزارهای بازاریابیابزارهای بازاریابی

    بازاریابی را می‌توان آمیزه‌ای از علم و تجربه دانست. با داشتن علم و طریقه‌ی اجرای بازاریابی تجربه‌ای به‌دست می‌آید که منجر به راهی برای به‌دست آوردن مشتری است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • بازارهای بورس اوراق بهادار خلیج فارسبازارهای بورس اوراق بهادار خلیج فارس

    برمی گردد كه قدرت جذب سرمایه های كلان را نداشتند، كه خود تحلیل جداگانه ای را می طلبد....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • تحول مدیریت در بازار یابیتحول مدیریت در بازار یابی

    عموما در سازمانهای سنتی و سلسله مراتبی كه مدیریت بازاریابی پیرو دیدگاه «فرماندهی و كنترل » است، تنها مقدار بسیار ناچیزی از ظرفیت بازار هدف به كار گرفته می‌شود.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ۶ مرحله‌ی برنامه‌ی بازاریابی۶ مرحله‌ی برنامه‌ی بازاریابی

    برای «برنامه‌ی كسب و كار» نیست....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۲ ایده‌ برای‌ بازاریابی‌ در یک‌ اقتصاد ضعیف۱۲ ایده‌ برای‌ بازاریابی‌ در یک‌ اقتصاد ضعیف

    با نشریات‌ ارتباط‌ داشته‌ باشید. بخشی‌ را برای‌ ارتباط‌ با نشریات‌ و کارخبری‌ تشکیل‌ دهند. اطمینان‌ حاصل‌ کنید که‌ با نشریه‌ای‌ کار کنید که‌ سرویس‌خبری‌ online دارد و دارای‌ صفحات‌ تصویری‌ با کیفیت‌ بالاست.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • شهود اقتصادی و باور یک ادعاشهود اقتصادی و باور یک ادعا

    در مهندسی و علوم طبیعی اصطلاح جالب و مهمی هست به اسم شهود تخمینی که اشاره می کند به این که یک فرد حرفه ای در این حوزه ها باید حس ملموس از بزرگی و ابعاد واقعی اعداد و ارقام داشته باشد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • آزمون دولتآزمون دولت

    بودجه سالیانه اقتصاد دولتی ایران پس از فراز و نشیب های برجای مانده از گذشته و در فرآیندی برآمده از سنت آزمایش و خطا، با وابستگی فزاینده به دلارهای وسوسه انگیز نفتی، اکنون آزمون دیگری در پیش دارد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • بودجه ۸۵ از نگاه نمایندگان مجلسبودجه ۸۵ از نگاه نمایندگان مجلس

    ه دارند، اما ماهیت واکنش ها حکایت از بالا بودن میزان تغییرات احتمالی در لایحه بودجه نسبت به سالهای گذشته دارد. ...

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • «اوراق اجاره به شرط تملیک دولتی» جایگزینی برای «اوراق قرضه»«اوراق اجاره به شرط تملیک دولتی» جایگزینی برای «اوراق قرضه»

    با توجه به حذف بهره از نظام اقتصادی کشور، ساده‌ترین پیشنهاد جایگزین سیاست بازار باز، انتشار اوراق قرضه بدون بهره است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • نقش سرمایه اجتماعی در توسعه: امیدها و دشواریهانقش سرمایه اجتماعی در توسعه: امیدها و دشواریها

    تعریف سرمایه اجتماعی به عنوان توانایی اکتساب منافع، به واسطه عضویت در شبکه های اجتماعی یا ساختارهای اجتماعی بزرگ، قابل قبول ترین تعریف امروزی این واژه است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 3162 صفحه 103 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد