مديريت سازمان

تعداد کل: 122 صفحه 4 از 7
  • تعارض در سازمان تعارض در سازمان

    تعارض دارای دو جنبه سازنده و مخرب می‏باشد كه تعارض سازنده نتایج مثبت برای سازمان درپی دارد و تعارض مخرب به ضرر سازمان كار می‏كند.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • هوش‌سازمانی‌چیست؟ هوش‌سازمانی‌چیست؟

    هوش سازمانی، شما را برای تصمیم‌گیری در همه عوامل موثر بر سازمان و شرکت‌ها توانمند می‌سازد‌.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی

    فناوریهای نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذیر به دنبال ترفند هایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • یادگیری سازمانی یادگیری سازمانی

    فناوری اطلاعات یكی از مهمترین و موثرترین توانمندسازها در سازمانهای یادگیرنده است. به طوری كه می‌توان ادعا كرد حتی در صورت وجود سایر توانمندسازها، بدون فناوری اطلاعات تحقق سازمان یادگیرنده ناقص و یا غیر ممكن خواهد بود.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • فرهنگ سازمان یا آینه!؟ فرهنگ سازمان یا آینه!؟

    وقتی به یکی از کارکنانتان می گویید تو باید به من پاسخگو باشی و نه به سرپرست مستقیم خودت . یا وقتی بدون نظر مثبت سرپرست واحدی و حتی مخالف نظر او کارگرش را تشویق مخفیانه می کنیم روش و نگرش خود را آنگونه که می اندیشیم آشکار می کنیم .

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • همنوازی در یک سازمان همنوازی در یک سازمان

    فراد بهره می‌جوید....

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • نگرش مدیریت در اثر بخشی سازمان نگرش مدیریت در اثر بخشی سازمان

    برای آنکه از صعود به قله های بالاتر باز نمانیم نباید به وضع موجود راضی شویم. خوب است که هم گروههای خود را بال و پر دهیم و قدر آنها را بدانیم. باید در گروه ارزش ها و خواسته های اعضاء را بشناسیم و به آن ها ارج نهیم.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • ویژگی های سازمان های الکترونیکی (e-organizations) ویژگی های سازمان های الکترونیکی (e-organizations)

    اً برای اداره یک سازمان در حال فعالیت است. ...

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • هرم توانمندسازی بسازید هرم توانمندسازی بسازید

    در بسیاری از خانواده ها، والدین سعی می كنند اختیار خرج كردن پول توجیبی كودكان را به عهده خودشان بگذارند. كودكان از این طریق یاد می گیرند چگونه پول را به بهترین شكل خرج كنند.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • ظرفیت سازمانی (organizational capacity) ظرفیت سازمانی (organizational capacity)

    ظرفیت سازمانی (organizational capacity) مقوله‌ای است که در ادبیات سازمانی از آن سخن می‌رود. از تشابه سازمان‌ها و انسان‌ها کمک بگیریم و به جای ظرفیت سازمانی، سعه صدر سازمانی را جایگزین کنیم.

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • مد واژه‌ های سازمانی مد واژه‌ های سازمانی

    گام و پیشتاز باشید. ...

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • استراتژی مشاغل کوچک و متوسط استراتژی مشاغل کوچک و متوسط

    در راستای بقا و توسعه شرکت خود در بازار مرتبط ، ضرورت استقرار واحد بازاریابی در مجموعه خود را به عنوان یکی از واحدهای اصلی سازمانی نظیر تولید، مالی، تدارکات و فروش احساس کرده اند.

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • سرمایه‌های اجتماعی در سازمان سرمایه‌های اجتماعی در سازمان

    مدیرانی که اصول اخلاقی را در عملکردها و تصمیمات سازمانی به کار می‌گیرند، با ایجاد روابطی مبتنی بر اخلاقیات سرمایه اجتماعی ایجاد می‌کنند.

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • فیلم سازمان را ببیند نه عکس آن را فیلم سازمان را ببیند نه عکس آن را

    برای تصمیم‌گیری و قضاوت در سازمان، باید فیلم آن را ببینیم، نه عکس...

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • چگونه مي‌توان در تغییر محیط رقابتی امروزی موفق بود؟چگونه مي‌توان در تغییر محیط رقابتی امروزی موفق بود؟

    استراتژي مناسب براي موفقيت در محيط رقابتي امروزي

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسطکاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

    شبکه سازی در فعالیتهای بازاریابی بنگاههای اقتصادی به معنای استفاده از شبکه‌های متنوعی است که پیرامون تعاملات و فعالیتهای عادی ساخته می شوند. تا کنون انواع مختلفی از این شبکه ها توسط محققان معرفی شده اند.

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • ۶ دی ۱۳۸۹
  • تاثير تصميمات روزانه مديران بر استراتژي سازمانتاثير تصميمات روزانه مديران بر استراتژي سازمان

    نکته‌اي که پس از تحقیقات فراوان مشخص شده است‌اين است که چگونه عمل کردن یک کسب و کار چندان به استراتژی که مدیران رده بالای سازمان در جلسات مدیریتی خود تعیین مي‌کنند، ارتباطی ندارد.

    ۱۶ آذر ۱۳۸۹
  • بزرگ‌ترين شرکت توليد محصولات اداريبزرگ‌ترين شرکت توليد محصولات اداري

    شرکت شارپ يکي از بزرگ‌ترين و قديمي‌ترين توليدکنندگان ژاپني کالاهاي مصرفي است. اين کمپاني در سال 1912 تاسيس شده و به زودي صدمين سالگرد خود را جشن خواهند گرفت. فلسفه و باور موسسين اين کمپاني آن است که ديگران از اين شرکت تقليد کنند.

    ۱۰ آذر ۱۳۸۹
تعداد کل: 122 صفحه 4 از 7
نتایج یافت شده: 0 مورد