مديريت سازمان

تعداد کل: 122 صفحه 3 از 7
  • رئیس جدید و همکاران جدید رئیس جدید و همکاران جدید

    یک رئیس جدید و همکاران جدیدمعمولاً در یك پست جدید با یك رئیس جدید و همین طور همكاران جدید روبه رو می شویم.

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • شرکت‌های خدماتیشرکت‌های خدماتی

    با رونق یافتن صنایع بزرگ دنیا، شرکت‌های خدماتی بسیار زیاد شده‌اند؛ ولی بسیاری از ابزار و تکنیک‌هایی که این سازمان‌ها استفاده می‌کنند، برای استفاده سازمان‌های تولید‌کننده محصول ایجاد شده‌اند.

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
  • ایجاد تغییر از طریق متقاعد کردنایجاد تغییر از طریق متقاعد کردن

    اکثر مدیران زمانی که با نیاز به تغییرات بزرگ مواجه می‌شوند، ابتدا استراتژی سازمان را بازنویسی می‌کنند و در ادامه کارکنان، هزینه‌ها و فرآیند‌ها را تغییر می‌دهند...

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • انتخاب صحيح يک نام تجاريانتخاب صحيح يک نام تجاري

    انتخاب نام براي شرکت يا محصول شما از اهميت بالايي در روند ساخت يک نام تجاري برخوردار است.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • مديريت زنجيره تامين و برنامه‌ريزي پيشرفتهمديريت زنجيره تامين و برنامه‌ريزي پيشرفته

    يك زنجيره تامين عبارت است از شبكه‌اي از تسهيلات و امكانات كه فعاليت‌هايي نظير تهيه (procurement) مواد خام، تبديل اين مواد به محصولات نيمه ساخته و ساخته شده و توزيع اين كالاهاي ساخته شده به مشتريان را بر عهده دارد.

    ۱۷ بهمن ۱۳۸۹
  • بررسي عوامل چالش‌آفرين در مديريت موسسات خيريهبررسي عوامل چالش‌آفرين در مديريت موسسات خيريه

    خيريه‌ها در كشورهاي مختلف با عناويني چون charity organizations (موسسات خيريه) و charity foundations (بنيادهاي خيريه) شناخته مي‌شوند.

    ۱۷ بهمن ۱۳۸۹
  • تاثير تجارت الكترونيك بر افزايش دانش صادراتي مديرانتاثير تجارت الكترونيك بر افزايش دانش صادراتي مديران

    فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات گريزناپذير است....

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • نحوه تاثيرگذاری تحولات جهاني در صنايع مختلف بر يكديگرنحوه تاثيرگذاری تحولات جهاني در صنايع مختلف بر يكديگر

    طراحان استراتژي مي‌توانند نحوه تاثيرگذاری تحولات جهاني در صنايع مختلف بر يكديگر را بررسي كنند. چگونگي اين تاثيرگذاری پيچيده و نامعين است، اما با تحليل آنها مي‌توانند عقل سليم را به چالش بكشند و با عدم اطمينان راحت‌تر مواجه شوند.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • نقش فرهنگ یک سازمان در موقعیت یک کارمندنقش فرهنگ یک سازمان در موقعیت یک کارمند

    بسياري از مواقع پيش آمده كه يك مدير بدون توجه به ساير جنبه‌ها و با توجه ويژه و تقريبا انحصاري بر مهارت‌هاي يك كارمند جديد به استخدام او اقدام كرده و سپس از كار خود پشيمان شده است.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • ظهور رقباي كم‌هزينهظهور رقباي كم‌هزينه

    با نادیده گرفتن آن، استراتژی‌اش را همین گونه که هست ادامه دهد....

    ۱۴ بهمن ۱۳۸۹
  • هفت تفکر اشتباه درباره قیمت‌گذاریهفت تفکر اشتباه درباره قیمت‌گذاری

    هیچ کدام از کارهایی که ما انجام می‌دهیم سزاوار پرداخت هزینه بیشتر از سوی مشتریان نیست

    ۱۴ بهمن ۱۳۸۹
  • عواملي که در طراحي محيط کار بايد مورد توجه قرار گيردعواملي که در طراحي محيط کار بايد مورد توجه قرار گيرد

    ولين عاملي که در طراحي محيط کار بايد مورد توجه قرار گيرد، عامل «سرو صدا» است. عامل «سرو صدا»رابطه آشکار و قابل پيش بيني با عملکرد افراد در محيط کار دارد؛ سر و صدا باعث کاهش عملکرد افراد و ناخشنودي آنها مي شود.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • فرهنگ مشتری‌مداری چیست؟ فرهنگ مشتری‌مداری چیست؟

    سفری هزار کیلومتری با اولین قدم شروع می‌شود.

    ۱۱ بهمن ۱۳۸۹
  • روندهای جدید ایجاد شده در طراحی ساختارهای سازمانیروندهای جدید ایجاد شده در طراحی ساختارهای سازمانی

    امروزه ساختار غالب مدیریتی در ایران ساختار هرمی است که در آن هر فرد بر عملکرد زیردستان خود نظارت می‌کند و خود نیز تحت نظارت فرد دیگری قرار دارد.

    ۱۰ بهمن ۱۳۸۹
  • ۹ بهمن ۱۳۸۹
  • مدیریت همزمان امورمدیریت همزمان امور

    در حین کنفرانس تلفنی که با اعضای هیات‌مدیره داشتم، تصمیم گرفتم که یک ایمیل برای یکی از مشتری‌ها بفرستم. آن ایمیل را فرستادم.

    ۶ بهمن ۱۳۸۹
  • آیا زمان ترک سازمان فرا رسیده است؟آیا زمان ترک سازمان فرا رسیده است؟

    یک هفته کاری 60 ساعته دیگر، یک تئاتر مدرسه فراموش شده دیگر و اکنون یک تاخیر دیگر در یک ارتقای وعده داده شده. آیا زمان ترک سازمان فرا رسیده است؟

    ۶ بهمن ۱۳۸۹
  • قاعده های یک سخنرانی موفققاعده های یک سخنرانی موفق

    سخنرانی‌ها برای مخاطبان آماده می‌شوند نه برای خود سخنرانان. بنابراین قبل از اینکه مطلبی بنویسید یا اسلایدی آماده کنید، باید مخاطبانتان را کاملا مد نظر بگیرید.

    ۲ بهمن ۱۳۸۹
  • زمان مناسب برای بازبینی تصمیماتزمان مناسب برای بازبینی تصمیمات

    امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم باران شدیدی می‌بارید و درجه هوا حدود 4 درجه بالای صفر بود. برنامه‌ریزی کرده بودم که صبح زود برای دوچرخه‌سواری به سنترال پارک بروم، اما حالا خیلی مطمئن نبودم.

    ۲ بهمن ۱۳۸۹
  • موانع نوآوری در سازمان موانع نوآوری در سازمان

    نوآوری و خلاقیت دو مفهوم مترادف نیستند،خلاقیت یک ایده و یک تفکر است در حالی که نوآوری به کار بستن آن تفکر است.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
تعداد کل: 122 صفحه 3 از 7
نتایج یافت شده: 0 مورد