فناوری اطلاعات

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۷ از ۱۵
  • درگاه هایی برای گم کردن مخاطباندرگاه هایی برای گم کردن مخاطبان

    اصلی جز اتلاف وقت و هزینه برای گردانندگان و مخاطبان ندارند....

  • مدیریت شکاف کیفیت در خدمات بانکیمدیریت شکاف کیفیت در خدمات بانکی

    از سال ۱۹۶۰ به بعد فعالیتهای بانکداری به نحوی چشمگیر متحول شده است.

  • پیچیدگی بازاریابی و نگهداری مشتریان پیچیدگی بازاریابی و نگهداری مشتریان

    نگهداری مشتریان از لحاظ اقتصادی برتری زیادی نسبت به جستجوی دائم مشتریان جدید دارد.

  • چرا قدبلندها درآمد بیشتری دارند؟چرا قدبلندها درآمد بیشتری دارند؟

    اقتصاددان ها مدت ها است که پی برده اند بلندقد ها درآمد بیشتری دارند.

  • به ده دلیل مردم از شما خرید نمی‌کنندبه ده دلیل مردم از شما خرید نمی‌کنند

    در این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند.

  • بازاریابی عمودی چیست؟بازاریابی عمودی چیست؟

    به تعبیر ساده‌ بازاریابی عمودی، پیش‌رفت هدفمند در صنایع خاص معنا می‌شود. هزینه‌های این نوع بازاریابی بسیار گزاف است.

  • هفت اشتباه بزرگ در تجارت الكترونیكهفت اشتباه بزرگ در تجارت الكترونیك

    تنوع سلیقه در نحوه خرید بین مصرف كنندگان امری مرسوم است. اگر شما یك فروشنده هستید با اجتناب از چند اشتباه بسیار بزرگ، به مشتریانتان اطمینان خاطر دهید كه بخش خرید سایت شما چیز وحشتناكی نبوده و كار با آن راحت و آسان است.

  • انواع تجارت الكترونیكانواع تجارت الكترونیك

    ارتباط بین تجارت و تكنولوژی دیر زمانی است كه وجود داشته و ادامه دارد. در واقع، یك پیشرفت تكنیكی باعث رونق تجارت شد و آن هم ساخت كشتی بود

  • نكات مهم تبلیغات در اینترنت نكات مهم تبلیغات در اینترنت

    یكی از روشهای مهم بازاریابی الكترونیكی، تبلیغات الكترونیكی است. در این مقاله سعی شده است ۱۰ نكته مهم تبلیغات در اینترنت كه اهمیت زیادی دارند را برای شما بازگو كنیم.

  • فناوری اطلاعات: دولت الكترونیكی‌ - تجارت الكترونیكی‌ - آموزش الكترونیكی‌ فناوری اطلاعات: دولت الكترونیكی‌ - تجارت الكترونیكی‌ - آموزش الكترونیكی‌

    لاعات به كاربر انسانی به كار می‌رود كه برخلاف تصور اكثر افراد، این تكنولوژی، تاریخی چند هزار ساله دارد....

  • برندسازی وب سایت در عصر بازاریابیبرندسازی وب سایت در عصر بازاریابی

    عصر بازاریابی در حال تغییر است. محصولات، خدمات، فروشندگان، فروشگاه ها، مدیران، شرکت ها همگی در دنیای اینترنت حضور خود را جدی تر دنبال می کنند و اکنون در جست وجوی جای مطمئنی در موتورهای جست وجو هستند.

  • شهر مجازی: مطالعه موردی شهر مجازی زندگی دومشهر مجازی: مطالعه موردی شهر مجازی زندگی دوم

    معنای به رسمیت شناختن جهان مجازی است....

  • صفحه ۷ از ۱۵