مقالات

تعداد کل: 3162 صفحه 89 از 159
  • ۷ رمز پنهان برای فروش موفق۷ رمز پنهان برای فروش موفق

    ود زیادی را از دست خواهید داد. شما شریان حیاتی تجارت خود را بسته و مشتریان خود را از دست می دهید. ...

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۶ توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل۶ توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل

    آمادگی خوب لازمه پیشرفت شغلی موفقیت‌آمیز است. باید دقیقاً مشخص كنید كه از نظر شغلی به كجا می‌خواهید برسید، چه تواناییها و ویژگیهایی برای رسیدن به آن نیاز دارید، برای دستیابی به آن چه كاری باید انجام دهید.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • اصول نوآوریاصول نوآوری

    تمامی پزشكان تاكنون بارها شاهد بهبود معجزه آسای بیماران خود بوده اند. همه پزشكان این نوع بهبود ها را غیر علمی می دانند و تا كنون این موارد را روی كاغذ نیاورده اندتا به دانشجویان پزشكی تدریس شود.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۶ نكته پیرامون مهارتهای مدیریتی۶ نكته پیرامون مهارتهای مدیریتی

    آیا شما در زندگی شغلی خود برای امر مدیریت ارزش قائل هسـتید؟ شــاید برای انجام شغلهای مختلف توانایی های فنی و اطلاعات حرفه ای لازم باشد، اما مهارتـهـای رهـبری و مدیریت نیز جزء پیش نیازهای رسیدن به موفقیت بشمارمـی روند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۲ راه برای كنترل احساسات در محل كار۱۲ راه برای كنترل احساسات در محل كار

    خود را بگیرند چون با عقاید و نظراتشات مخالفت شده است یا اینکه فرد دیگری را به جای آنها نشانده اند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مشتری خوب، فرهنگ بالا، صنعت بادواممشتری خوب، فرهنگ بالا، صنعت بادوام

    صنعت جلو می‌رود، قله به قله پیشرفت می‌كند و از تكنولوژی روز دنیا بهره‌مند می‌شود و در این مسیر، تكیه‌اش به مردم، به توجه به مردم و به فرهنگسازی برای مردم بیشتر و بیشتر می‌شود.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت بحران و راهكارهای آنمدیریت بحران و راهكارهای آن

    مدیریت بحران از جمله شاخه‌ها و گرایشهای مدیریت است كه از اهمیت زیادی در زمینه رشته‌های مدیریت برخوردار است.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • توصیه‌هائی برای کنترل روند فروش و بازاریابیتوصیه‌هائی برای کنترل روند فروش و بازاریابی

    زمان قاتل قراردهای فروش است. سرعت تبدیل یک مشتری بالقوه به خریدار بالفعل و تعداد مشتری‌های بالقوه که باید مورد مراجعه قرار گیرند تا یک مشتری بالفعل از آنها حاصل شود تعیین کننده کارائی دوره فروش شرکت شماست.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • برنامه‌ریزی بازاریابیبرنامه‌ریزی بازاریابی

    بسیاری از افراد هنگام تصمیم‌گیری درباره رویکردی که باید در قبال برنامه بازاریابی اتخاذ کنند و نحوه رعایت محدودیت‌های زمانی و بودجه‌ای دچار مشکل یا اشتباه می‌شوند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • به زیردستان خود اعتماد کنیدبه زیردستان خود اعتماد کنید

    رهبری را توانائی جذب پیروان تعریف کرده‌اند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ویژگی‌های مشتری‌های امروزیویژگی‌های مشتری‌های امروزی

    بازارها چگونه کار می‌کنند؟ فروش چیست؟

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • استفاده از فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، روشی نوین در مدیریت پروژه‌هااستفاده از فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، روشی نوین در مدیریت پروژه‌ها

    رما، مشاور و پیمانکار، جایگزین روش‌های سنتی گردیده است....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • فروش، پیچیده‌تر از هر زمان دیگرفروش، پیچیده‌تر از هر زمان دیگر

    کل فرآیند فروش، امروزه از هر زمان دیگری در گذشته پیچیده‌تر است. در گذشته، فروشنده یک‌بار با واحد خریداری تماس تلفنی برقرار می‌کرد و خریدار نیز می‌بایست درباره خرید کالا یا محصول ارائه شده طی یک مرحله تصمیم‌گیری کند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • بر اهداف اصلی تمرکز کنیدبر اهداف اصلی تمرکز کنید

    ابتدا حوزه‌های اصلی مسئولیت‌ کاری خود را مشخص کنید. تایجی را که باید تحقق یابد تا شما در شغل خود به بهترین وجه انجام وظیفه کرده باشید، فهرست کنید.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • رهبری انگیزه‌بخش چیست؟رهبری انگیزه‌بخش چیست؟

    برای آنکه رهبری انگیزه‌بخش باشد باید با انگیزه دادن به‌خود آغاز کنید. شما از طریق داشتن هدفی بزرگ و حرکت به سمت تحقق بخشیدن به آن خود را حائز انگیزه می‌کنید و دیگران را تشویق می‌کنید برای محقق ساختن آن هدف با شما همکاری کنند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • تک‌تک افراد سازمان مهم هستندتک‌تک افراد سازمان مهم هستند

    هر یک از کارکنان سازمان برای سازمانی که برای آن مشغول فعالیت هستند دارای مهارت‌ها و دانش حیاتی است.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • عوامل حفظ انگیزش گروهیعوامل حفظ انگیزش گروهی

    انگیزش. ما اغلب این واژه را می‌شنویم. عموماً این لغت را در مورد رفتار انسان به‌کار می‌بریم یعنی حالتی ذهنی که ما را به انجام کارها وادار می‌کند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 3162 صفحه 89 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد