مقالات

تعداد کل: 3167 صفحه 89 از 159
  • ۱۰ جمله ای که هرگز نباید در یک تجارت تلفنی به کار برده شوند۱۰ جمله ای که هرگز نباید در یک تجارت تلفنی به کار برده شوند

    ان، از خود نشان نمی دهند. این بی توجهی ها در بیش تر مواقع نتیجه ای جز شکست در تجارت، آزار مشتریان و از دست دادن فرصت های تازه نخواهد داشت....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۰ راهكار برای مذاكرات و معاملات تجاری۱۰ راهكار برای مذاكرات و معاملات تجاری

    داد و ستد در کل به معنای دریافت چیزی در قبال دادن چیز دیگری است. اگر این کار به درستی انجام شود، هر دو طرف معامله راضی خواهند بود. اما اگر نادرست انجام شود، حال هر دو طرف معامله گرفته خواهد شد.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۰ روش برای تحت تاثیر قرار دادن رئیس اداره۲۰ روش برای تحت تاثیر قرار دادن رئیس اداره

    همه می خواهند به بهترین وجه در محل کار ظاهر شـوند تا اطـمینـان یـابند که پله های ترقی را طی خواهند کرد و ترفیع رتبه خواهند گرفت. در این مورد فکر کنید، چه کـاری باید بکنید تا بتوانید از سایرین جلو افتاده و نظرها را جلب کنید؟

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • هنر برقراری ارتباطهنر برقراری ارتباط

    جـمـع کـثـیری از مـدیران بـرجسـته بـا اتکا به برنامه ریزی و بـرخورداری از مهارت هـای اجـرایی از نـردبـان شـغـلی بـالا آمـده اند. اما برتری آنـهایی کـه هـمـیشه در صـدر هسـتند تـوانـایـی فـوق الـعـاده شـان در بـرقـراری ارتـبـاط با سایرین است.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۷ راه افزایش فروش در فروشگاههای بزرگ۷ راه افزایش فروش در فروشگاههای بزرگ

    آیا تاكنون برای خرید وتهیه ملزومات مورد نیاز خود به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه كرده‌اید؟ بسیاری از مردم مایلند كالاهای مورد نیاز خود را به صورت هفتگی یا ماهانه از این نوع فروشگاه‌ها تامین كنند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۷ رمز پنهان برای فروش موفق۷ رمز پنهان برای فروش موفق

    ود زیادی را از دست خواهید داد. شما شریان حیاتی تجارت خود را بسته و مشتریان خود را از دست می دهید. ...

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۶ توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل۶ توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل

    آمادگی خوب لازمه پیشرفت شغلی موفقیت‌آمیز است. باید دقیقاً مشخص كنید كه از نظر شغلی به كجا می‌خواهید برسید، چه تواناییها و ویژگیهایی برای رسیدن به آن نیاز دارید، برای دستیابی به آن چه كاری باید انجام دهید.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • اصول نوآوریاصول نوآوری

    تمامی پزشكان تاكنون بارها شاهد بهبود معجزه آسای بیماران خود بوده اند. همه پزشكان این نوع بهبود ها را غیر علمی می دانند و تا كنون این موارد را روی كاغذ نیاورده اندتا به دانشجویان پزشكی تدریس شود.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۶ نكته پیرامون مهارتهای مدیریتی۶ نكته پیرامون مهارتهای مدیریتی

    آیا شما در زندگی شغلی خود برای امر مدیریت ارزش قائل هسـتید؟ شــاید برای انجام شغلهای مختلف توانایی های فنی و اطلاعات حرفه ای لازم باشد، اما مهارتـهـای رهـبری و مدیریت نیز جزء پیش نیازهای رسیدن به موفقیت بشمارمـی روند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۲ راه برای كنترل احساسات در محل كار۱۲ راه برای كنترل احساسات در محل كار

    خود را بگیرند چون با عقاید و نظراتشات مخالفت شده است یا اینکه فرد دیگری را به جای آنها نشانده اند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مشتری خوب، فرهنگ بالا، صنعت بادواممشتری خوب، فرهنگ بالا، صنعت بادوام

    صنعت جلو می‌رود، قله به قله پیشرفت می‌كند و از تكنولوژی روز دنیا بهره‌مند می‌شود و در این مسیر، تكیه‌اش به مردم، به توجه به مردم و به فرهنگسازی برای مردم بیشتر و بیشتر می‌شود.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت بحران و راهكارهای آنمدیریت بحران و راهكارهای آن

    مدیریت بحران از جمله شاخه‌ها و گرایشهای مدیریت است كه از اهمیت زیادی در زمینه رشته‌های مدیریت برخوردار است.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • توصیه‌هائی برای کنترل روند فروش و بازاریابیتوصیه‌هائی برای کنترل روند فروش و بازاریابی

    زمان قاتل قراردهای فروش است. سرعت تبدیل یک مشتری بالقوه به خریدار بالفعل و تعداد مشتری‌های بالقوه که باید مورد مراجعه قرار گیرند تا یک مشتری بالفعل از آنها حاصل شود تعیین کننده کارائی دوره فروش شرکت شماست.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • برنامه‌ریزی بازاریابیبرنامه‌ریزی بازاریابی

    بسیاری از افراد هنگام تصمیم‌گیری درباره رویکردی که باید در قبال برنامه بازاریابی اتخاذ کنند و نحوه رعایت محدودیت‌های زمانی و بودجه‌ای دچار مشکل یا اشتباه می‌شوند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • به زیردستان خود اعتماد کنیدبه زیردستان خود اعتماد کنید

    رهبری را توانائی جذب پیروان تعریف کرده‌اند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ویژگی‌های مشتری‌های امروزیویژگی‌های مشتری‌های امروزی

    بازارها چگونه کار می‌کنند؟ فروش چیست؟

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • استفاده از فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، روشی نوین در مدیریت پروژه‌هااستفاده از فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، روشی نوین در مدیریت پروژه‌ها

    رما، مشاور و پیمانکار، جایگزین روش‌های سنتی گردیده است....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 3167 صفحه 89 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد