مقالات

تعداد کل: 3162 صفحه 87 از 159
  • روش تدوین پیام‌های ارتباطی به‌گونه‌ای که کارکنان عملا از آن‌ها استفاده کنندروش تدوین پیام‌های ارتباطی به‌گونه‌ای که کارکنان عملا از آن‌ها استفاده کنند

    ین شرایط در گوشه‌ای خاک می‌خورند و در بدترین شرایط، مورد تمسخر عمومی قرار می‌گیرند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیر و گزارشگریمدیر و گزارشگری

    گزارشگری از مهم‌ترین وظایف مدیران است. مدیر گزارش می‌نویسد، گزارش می‌خواند، یا كاركنان خود را در تهیه‌ی گزارش راه‌نمایی می‌كند. پس مدیر باید بتواند گزارش خوب را از گزارش بد بازشناسد.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • زوجهای كارآفرینزوجهای كارآفرین

    آیا شما هم با همسر خود رؤیای تاسیس شرکتی تجاری را دارید؟ خوشبختانه پاسخ آن است که زوج ها می توانند به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست یابند و به همین نسبت باید تلاش ها هم بالا رود.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۷ راه برای بالابردن جریان نقدینگی۷ راه برای بالابردن جریان نقدینگی

    عدم تعادل در جریان نقدینگی, یکی از مسائل عمده که در اداره امور شرکت های کوچک است. در این مقاله ما به بررسی جریان نقدینگی از نظر ورود و خروج آن خواهیم پرداخت و ۷ ایده برای بالا بردن نقدینگی شرکت ها پیشنهاد می کنیم.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • راهکارهای افزایش سلامت اداریراهکارهای افزایش سلامت اداری

    ر سازمان‌ها را به‌عنوان برخی از عوامل بروز تخلف اداری در دستگاه‌ها معرفی می‌کند و برای رفع این معضل به مسائلی همچون اطلاع‌رسانی شفاف، ارشاد و راهنمائی و آموزش کارکنان توجه دارد....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • احراز شایستگی از فرانسه تا كره جنوبیاحراز شایستگی از فرانسه تا كره جنوبی

    ی گیرد، اما هنوز هم تعداد مدیران توصیه شده و منصوبان غیرمتخصص چشمگیر است....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • فن و هنر مدیریتفن و هنر مدیریت

    سطح مدیریت، نوع سازمان و اقتضا و موقعیتی کـه سـازمان در آن قرار می گیرد، از عوامل مهم مهارت ها، توانایی ها و صلاحیت های مورد نیاز برای مدیریت کردن هستند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیران سیاسی، مدیران حرفه ایمدیران سیاسی، مدیران حرفه ای

    جاد ثبات در خدمات مدیران .رعایت عدالت در انتصاب ها. كاهش تأثیر تغییرات سیاسی در انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران . ...

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • رضایت مشتری، رمز بقا در بازار رقابتیرضایت مشتری، رمز بقا در بازار رقابتی

    ینامه آن قرار دادند تا خود را از گرفتاری های شخصی محوری و سلیقه سالاری برهانند و ارگانیسم بدنه کار و فعالیت خود را سازماندهی کنند و به ساز و کار خود سامانی دهند ....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • سازمان موفق : یك گام جلوتر از انتظار مشتریسازمان موفق : یك گام جلوتر از انتظار مشتری

    رهای اروپایی و آمریكا قبل از خرید، نشریات مربوط به راهنمای مصرف كنندگان را مطالعه می كنند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت کیفیت و استانداردهای آنمدیریت کیفیت و استانداردهای آن

    شد.پس از چندی با توجه به اهمیت آن در افزایش فروش و گسترش بازار، شرکت های تولیدی علاوه بر محصول نهایی،‌کنترل کیفیت مواد اولیه و خام مورد استفاده برای تولید را مورد توجه قرار دادند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • صد نكته درمدیریت تغییرصد نكته درمدیریت تغییر

    ر حال تغییر ممكن است بسیار پرهزینه باشد.این مقاله به مدیران می آموزد كه برای بقای خود چگونه همواره یك گام از رقبا جلوتر باشند، روند تغییرات را تعیین كنند، و رهبری یك پروژه تغییر را بر عهده بگیرند. این مقاله در قالب۱۰۰ نكته كلیدی طراحی شده و به مدیران توصیه می شود علاوه بر مطالعه دقیق به آن عمل كنند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت: سود و زیانمدیریت: سود و زیان

    نقش مدیریت در سود و زیان مجتمع های صنعتی و کارخانه ها در برآیند شاخص های مدیریتی انکارناپذیر و برجسته است. این نقش را نمی توان با عوامل کلاسیک اداره مراکز صنعتی گذشته و پیش از پیدایش علوم مدیریت نوین مقایسه کرد.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • حق با مشتری است ، دیگر شعار نیست !حق با مشتری است ، دیگر شعار نیست !

    امروزه نه تنها راضی کردن مشتری کافی نیست، بلکه باید نیازهای مشتری را پیش بینی و خواسته های او را مورد سنجش قرار داد.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • چگونه مدیر كارآمدی باشیم؟چگونه مدیر كارآمدی باشیم؟

    ر می برد، پیام ها را باید پاسخ گفت، باید به نیازهای خانواده رسید، دوستان دست یاری به سویمان دراز كرده اند و در پایان روز امیدواریم اندكی زمان برای خود نیز داشته باشیم!...

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • راهزنان‌ وقت‌ مدیران‌ و نحوه‌ برخورد با آنهاراهزنان‌ وقت‌ مدیران‌ و نحوه‌ برخورد با آنها

    یكی‌ از مسایلی‌ كه‌ سبب‌ ارتقای‌كار مدیریت‌ و بهبود آن‌ می‌شود داشتن‌ وقت‌ كافی‌ و لازم‌ برای‌ انجام‌امور است‌ اما برخی‌ از مدیران‌ دارای‌ وقت‌ كافی‌ برای‌ انجام‌ دادن‌ امورمربوطه‌ نیستند به‌ همین‌ دلیل‌ كار آنان‌به‌ تعویق‌ می‌افتد.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • پیمانكاری عمومی؛ وظایف و مسئولیت‌هاپیمانكاری عمومی؛ وظایف و مسئولیت‌ها

    مطالعات و بررسی‌های انجام شده در خصوص ارایه راهكارهای عملی اجرای پروژه‌های بزرگ بین‌المللی نشان می‌دهد كه تشكیل كنسرسیوم و تبدیل آن به شركتهای G.C با هدف افزایش توان طراحی مدیریتی، اجرایی و مالی از راهكارهای موفق و علمی جهان است.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 3162 صفحه 87 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد