مقالات

تعداد کل: 3180 صفحه 86 از 159
  • ۱۴ اشتباه فاحش مدیران عالی۱۴ اشتباه فاحش مدیران عالی

    یت, به عنوان پایه های مدیریت موثر و رهبری شرکت تاکید می کند. رابرت دانهام مدیر پیشین سیستمهای کامپیوتری "موتورولا" و بنیانگزار برنامهٔ سراسری پرورش مدیران اجرایی ۱۴ اشتباه فاحش مدیران ارشد را بدون توجه به صنعت توصیف می کند....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • چرا مدیران به سخنان زیر دستان خود گوش نمی دهند؟چرا مدیران به سخنان زیر دستان خود گوش نمی دهند؟

    دن اثر بخش را پدید آورده است. در ادامه ۷ مانع اساسی در مسیر گوش دادن موثر که مدیران را به گوش ندادن یا گوش دادن منفعل (شنیدن) سوق می دهد ارایه شده است....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت هدفمند استعدادهامدیریت هدفمند استعدادها

    ز خود بپرسید تاکنون چه بخشی از اهداف استراتژیک از طریق استعداد‌های شایسته تحقق یافته است؟...

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مفاهیم اساسی در مستند سازی تجربیات مدیرانمفاهیم اساسی در مستند سازی تجربیات مدیران

    در حال شکل گرفتن است و آنچه که قبلاً اتفاق افتاده, ارتباط برقرار کرد....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • طراحی مدل تعالی سازمانی برای سازمان های خدماتی ایرانطراحی مدل تعالی سازمانی برای سازمان های خدماتی ایران

    خود ارزیابی سازمان های این بخش است....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • چه کسی می خواهد یک مدیر دولتی شود؟چه کسی می خواهد یک مدیر دولتی شود؟

    الگی و در آستانه ورود به دوران بازنشستگی, در حالی به ترک مناسب دولتی (و شاید حضور مجدد در بخش خصوصی) می اندیشند که از آن محاسن سیاه, چهره های مصمم و پرشور و گام های پرشتاب, نشانه های چندانی به چشم نمی خورد....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • ارزیابی مدیران با تجارب مجهولارزیابی مدیران با تجارب مجهول

    ساختار و سابقه شکل گیری اغلب خبرنامه های کشور به گونه ای است که بسیاری از اخبار و رویداد های مهم داخلی را از زاویه دانش مدیریت مورد بررسی و تحلیل قرار نمی دهند (و اغلب به ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن می پردازند).

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • کنترل database از طریق اتوماسیونکنترل database از طریق اتوماسیون

    از نصب و راه اندازی گرفته تا تنظیم و رفع مشکلات و پشتیبانی ساده کرده است. این محصول مشخصات خاصی دارد که کار DBA را سهولت بخشیده است....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • المپیک مدیریتالمپیک مدیریت

    به دلیل وجود برخی مشکلات ساختاری و سازمانی، ارزش ها و اصول مدیریت در ایران با کشورهای پیشرفته متفاوت است.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • تلاش برای تعیین میزان فعالیتتلاش برای تعیین میزان فعالیت

    یک از آنها به تاثیر شرکت بر هوشمندی تکنیکی اهمیت می‌دادند و همگی خود را به عنوان شرکای تمام عیار در کار تعیین اینده شرکتهایشان دخیل می‌دانستند....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • گام به گام به سوی شرکتهای سیارگام به گام به سوی شرکتهای سیار

    سیار بودن کارکنان یک شرکت آنها را با مشکلات بیشماری از جمله شبکه‌های کند و غیرقابل اعتماد، دستگاه‌های ناکارآمد، سرویس‌های توسعه نیافته خدمات مشتری و صورتحساب و عدم توجه علاقمندان اصلی بی‌سیم مواجه می‌سازد.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدیران شایسته وتحول سازمانیمدیران شایسته وتحول سازمانی

    به کارگیری مدیران شایسته مزایایی به این شرح در بر دارد. افزایش روحیه کارکنان، ارتقای رضایت شغلی، ایجاد انگیزه برای افزایش اثربخشی فرد و سازمان، احساس تعلق کارکنان به سازمان، رشد و شکوفایی نخبگان و فرصت بروز استعدادها و افزایش بهره وری.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت هویت در دنیای واقعیمدیریت هویت در دنیای واقعی

    طور که می‌دانید در مراکز تماس بیشترین مخارج صرف نیروی انسانی می‌شود و تلف شدن زمان به معنای صرف هزینه بیشتر است....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • بهترین تمرین برای بازیابی بر اثر حوادث ناگواربهترین تمرین برای بازیابی بر اثر حوادث ناگوار

    به نظر اعضا شورای اجرایی، بعضی از شیوه‌های مناسب و کارآمد از این قرار هستند......

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت چینی برترین مزیتمدیریت چینی برترین مزیت

    در چین مدیریت کاملا جدیست. در کسب و کار غربی مدیریت به عنوان یک علم تاریخی طولانی دارد. اما این موج تا اوایل دهه ۹۰ میلادی به چین نرسیده بود.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • پنج گام به سوی یک برنامه استراتژیک کارآمدپنج گام به سوی یک برنامه استراتژیک کارآمد

    ژیک به زحمت بیاندازند، دارد. فقط کافیست بپرسید....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • رعیت به جای ارباب رجوع!رعیت به جای ارباب رجوع!

    امر گرفتاری های بسیاری برای آنان به دنبال خواهد داشت، به طوری که علاوه بر خستگی روحی و جسمی مجبور به گرفتن مرخصی های متعدد می شوند ....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  •  تعیین هدف ، برنامه ریزی برای موفقیت تعیین هدف ، برنامه ریزی برای موفقیت

    یکی از شاخص های قضاوت و شناخت انسان ها، بررسی اهداف و خواسته های آنان است. اهداف نمادهایی هستند که بیانگر مرتبه و درجه تکامل افراد است. لذت بخش ترین تجربه بشر در زندگی، دستیابی به اهداف مورد توجه وی و در نهایت کسب موفقیت در زمان معین است.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • برنامه ریزی منابع سازمانی ( ERP )برنامه ریزی منابع سازمانی ( ERP )

    سیستم ها افزایش قابلیت های سازمان، بهبود عملكرد، تصمیم گیری بهتر و دستیابی به مزیت رقابتی غیرممكن است....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • ارزشیابی آموزشارزشیابی آموزش

    ی تواند در تحقق اهداف سازمان ها كمك شایانی را ایفا نماید....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 3180 صفحه 86 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد