مقالات

تعداد کل: 3162 صفحه 82 از 159
  • نظام بانکداری در مالزینظام بانکداری در مالزی

    نخستین نشا نه های ظهور بانکداری اسلامی در مالزی را می توان در سپتامبر ۱۹۶۳، یعنی زمان تاسیس موسسه PWSBH ردیابی کرد. این موسسه مالی در حقیقت صندوق پس اندازی بود ویژه مسلمانانی که می خواستند راهی سفر حج شوند.

    ۲۷ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۱۵ سال پیش بانک جدید شرق۱۱۵ سال پیش بانک جدید شرق

    اولین بانکی که در ایران تاسیس شد بانک جدید شرق بود که مرکزش در لندن و حوزه عملیاتش مناطق جنوبی آسیا بود.

    ۲۷ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۷ آبان ۱۳۸۸
  • پول داغ و كارایی بانك‌ها و موسسات سرمایه‌گذاریپول داغ و كارایی بانك‌ها و موسسات سرمایه‌گذاری

    تاثیر وضعیت تورمی بر صنایع، مخاطراتی را برای بورس به ارمغان داشته كه عدم توجه به آنها، ضرر و زیان هنگفتی را متوجه شركت‌های سرمایه‌گذاری ذی نفع در بورس خواهد كرد.

    ۲۷ آبان ۱۳۸۸
  • ملاحظاتی پیرامون حضور بانك‌های خارجی در ایرانملاحظاتی پیرامون حضور بانك‌های خارجی در ایران

    اگر قرار باشد بانك‌های داخلی در رقابتی منصفانه با بانك‌های خارجی قرار گیرند، ضروری است که قیود حاکم بر آنها برداشته شود تا آنها نیز بتوانند قدرت مانور خوبی در عرصه رقابت داشته باشند.

    ۲۷ آبان ۱۳۸۸
  • چك های الكترونیكیچك های الكترونیكی

    اقتصاد نوین مفهومی است از تركیب جریان جهانی شدن اقتصاد و كاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه اقتصاد و بازرگانی، تجارت الكترونیك، كسب و كار الكترونیك، بیمه الكترونیك و بانكداری الكترونیكی و غیره .

    ۲۷ آبان ۱۳۸۸
  • نرخ بهره و علم اقتصادنرخ بهره و علم اقتصاد

    ان را به عنوان مقدمه تحقیق خود قرار دهیم زیرا اصولا چنین موضوعی برای مثال در دوران صفویه نه در ایران و نه در هیچ جای دیگر وجود نداشته است....

    ۲۷ آبان ۱۳۸۸
  • انتخاب عرضه كنندگان درطول زنجیره عرضهانتخاب عرضه كنندگان درطول زنجیره عرضه

    ت همه بخشهای مربوط و تاثیرپذیر جلب شود....

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • استراتژی سه جانبه ؛یك روش جدید برای تدوین استراتژیاستراتژی سه جانبه ؛یك روش جدید برای تدوین استراتژی

    استراتژی سه جانبه یك روش جدید برای تدوین استراتژی است كه با تلفیق فرایندهای گام به گام (مشابه رویكردهای تجویزی) و مفاهیم استراتژی (مشابه رویكردهای توصیفـی)، استراتژیســت را در خلق مناســب ترین استراتژی ممكن كمك و هدایت می كند.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • ایجاد وفاداری در مشتریانایجاد وفاداری در مشتریان

    وفاداری واژه ای مثبت است. دوستان و همسران از یكدیگر انتظار وفاداری دارند و از كسانی كه مشكلات را می فهمند و همیشه برای حل آنها مشاركت می كنند، انتظار وفاداری وجود دارد. در بیشتر موارد وفاداری به مردم، شركتها، و محصولات نسبت داده می شود.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • نظریه مك كله لند درباره انگیزشنظریه مك كله لند درباره انگیزش

    یكی از وظایف مدیر و رهبر در یك سازمان بالابردن انگیزش افراد برای انجام شدن بهتر كارها است و یكی از خصوصیات یك رهبر خوب تاثیرگذار بودن اوست.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • جایگاه مشاوران در اجرای مدیریت داناییجایگاه مشاوران در اجرای مدیریت دانایی

    مربوطه قابل تعریف، قابل آموزش، قابل یادگیری و قابل پیاده‌سازی است....

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت منابع انسانی در سازمانهای تحقیق و توسعهمدیریت منابع انسانی در سازمانهای تحقیق و توسعه

    در امر آموزش نیروی انسانی، از روشهای مناسب از جمله روش گردش شغلی استفاده كنند تا ضمن توسعه دید كاركنان، باعث تقویت روحیه كاری آنان گردند و آنان را به افرادی كل نگر تبدیل سازند.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • شكل گیری شبكه‌های اجتماعیشكل گیری شبكه‌های اجتماعی

    ی است ( آیا كار با فلانی لذت بخش است؟)....

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت بحران در جانسون و جانسونمدیریت بحران در جانسون و جانسون

    جانسون - جانسون سازنده و فروشنده محصولات بهداشتی در بیشتر شهرهای جهان است. در سال ۱۹۸۱ این شركت برابر گزارش مجله فورچون در بین ۵۰۰ شركت بزرگ ایالات متحده این شركت با ۵/۴ میلیارد دلار رتبه ۶۸ را داشت.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت و رهبری تحولمدیریت و رهبری تحول

    مدیریت مقاومت در برابر تغییر همانند مدیریت تعارض سازمانی است.در این حالت مدیران به جای اینكه درصدد حذف و یا غلبه بر مقاومت برآیند،باید آن را به عنوان وسیله ای برای بررسی مجدد قابلیت تغییرات پیشنهادی تلقی كنند.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • رویكرد تی.ئی.ای.ام در ارزیابی عملكرد منابع انسانیرویكرد تی.ئی.ای.ام در ارزیابی عملكرد منابع انسانی

    قصد و منظور هر برنامه ارزیابی عملكرد، بهسازی كاركنان و بهبود عملكرد آنان است. این هدف از طریق كمك به كاركنان برای انجام بهتر شغل و از طریق توسعه مهارتها و دانش كاركنان برای دستیابی به نیازهای آتی واحد كاری تحقق می یابد.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • مشاوره و مدیریتمشاوره و مدیریت

    نی ونارضایتی شغلی، درگیركار نشود، كارایی لازم را نخواهد داشت....

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • به سوی جامعه اطلاعاتیبه سوی جامعه اطلاعاتی

    ن یکی از مهمترین موضوعهای کاری خود در کنار دیگر فعالیتهای حیاتی مد نظر قرار داده‌اند....

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 3162 صفحه 82 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد