مقالات

تعداد کل: 3164 صفحه 37 از 159
  • كارگران حرفه‌اي جذبه را دوست دارندكارگران حرفه‌اي جذبه را دوست دارند

    آيا مي‌توانيد زمان‌هايي را به ياد آوريد كه چنان غرقه در كاري بوده‌ايد كه هيچ چيز ديگر برايتان اهميتي نداشته است؟ در اين لحظه‌ها كار مربوطه چنان شما را به طور كامل مجذوب خود مي‌كند كه گذشت زمان را از ياد مي‌بريد.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • رويال بانک کانادا، بزرگ‌ترين موسسه مالي کانادارويال بانک کانادا، بزرگ‌ترين موسسه مالي کانادا

    رويال بانک کانادا که به اختصار RBC ناميده مي‌شود، بزرگ‌ترين موسسه مالي کانادا از لحاظ پس‌انداز، درآمد و سرمايه است و بيش از 17 ميليون مشتري در سراسر دنيا دارد.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • آیا متخصصان فنی، مدیران موفقی هم هستند؟آیا متخصصان فنی، مدیران موفقی هم هستند؟

    متخصصان فنی، مي‌توانند در مدیریت نیز موفق عمل کنند، اما برای افزایش مهارت‌های خود در مدیریت، باید خود را برای مواجهه با چالش‌ها آماده کنند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۲۴ ویژگی مدیران بهره ور ۲۴ ویژگی مدیران بهره ور

    فرهنگ سازمانی؛ فرهنگ ملی و فرهنگ جهانی را به خوبی می شناسد و برای رسیدن به توسعه فرهنگی با دانایی عمل می کند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۲۳ روش مهم در اقتصاد و مدیریت ۲۳ روش مهم در اقتصاد و مدیریت

    هرگز به میزان درآمدتان خرج نكنید . مخارج كمتر شما نسبت به درآمدتان باعث ثروتمند شدن سریع شما می شود .

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • روش موفقیت در بهبود وضعیت شغلی روش موفقیت در بهبود وضعیت شغلی

    در یک کلاس ثبت نام کنید یا در سمیناری شرکت کنید. مهم این است که هدف آموزشی خود را در سطحی عادی و قابل دسترس تعیین کنید و همواره این مثل را به یاد داشته باشید: " اگر میوه‌ای کال و در حال رشد نباشید، یعنی رسیده اید و در شرف گندیدن هستید!"

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  •  توصیه هایی برای مدیران - بهبود ارتباط توصیه هایی برای مدیران - بهبود ارتباط

    فعالانه خواستار دریافت واکنش ها نسبت به ارتباط شخص خود و نیز ارتباط موجود در داخل سازمان باشید . برای این منظور ، سئولاتی را مطرح کنید .

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • بازانگاری مدیریت بازانگاری مدیریت

    "حیاتی‌ترین کار و مسئولیت نسل ما این است که بازانگاری در مورد سازمان‌های خود، اعم از خصوصی و دولتی همت گماریم".

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • راز مدیران خوب و موفق - به گوش دادن و شنیدن عادت کنید! راز مدیران خوب و موفق - به گوش دادن و شنیدن عادت کنید!

    مدیران خوب و موفق جهت فائق آمدن بر مشکلات و معضلات کار ضروریست روحیه و عواطف کارمندان خود را بخوبی بشناسند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • اهمیت برنامه ریزی در مدیریت اهمیت برنامه ریزی در مدیریت

    برنامه ریزی جریان مستمر از تصمیم های سیستماتیک می باشد که با دردست داشتن بهترین اطلاعات نسبت به آینده به مرحله اجراء در می آید.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • به فرزندان خود مدیریت مالی بیاموزید به فرزندان خود مدیریت مالی بیاموزید

    برای فرزندانتان دفترچه حساب پس انداز باز كنید و ماهیانه مبلغی پول نقد در آن بگذارید و به آنها این امكان را بدهید تا هر موقع كه خواستند از حساب خود برداشت كنند و با آنها مخالفتی نكنید.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • راز موفقیت سازمان- احساس مسئولیت همگانی راز موفقیت سازمان- احساس مسئولیت همگانی

    اینکه همه در یک سازمان احساس مسئولیت عمومی در باره همه آنچه در سازمان می گذرد داشته باشند از ایده آلهای هر مدیری می باشد.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • راز موفقیت مدیران - ارتباط موثرراز موفقیت مدیران - ارتباط موثر

    نده پیام است. منبع پیام از طریق به رمز درآوردن یک فکر یا اندیشه به وجود می آید....

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • انتخاب و گزینش کارهای ارزشمند انتخاب و گزینش کارهای ارزشمند

    هیچ کاری بیهوده‌تر از این نیست که تلاش زیادی برای انجام دادن کاری به عمل آورید که اصلاً ارزش انجام دادن را ندارد.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • تصمیم گیری درباره پرسنلتصمیم گیری درباره پرسنل

    تصمیم گیری درباره پرسنل اغلب با پیامدهای وسیعی همراه است . چهار راهکار اساسی در این زمینه به کاهش خطرات کمک می کنند .

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • رازهای رسیدن به جذابیترازهای رسیدن به جذابیت

    همهٔ ما علاقه‌مندیم یادمان در دلهای اطرافیان باقی باشد و این تنها با سلاح خُلق خوش حاصل می‌شود.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • مدیریت فكر در فرآیند رسیدن به موفقیتمدیریت فكر در فرآیند رسیدن به موفقیت

    معمولاً تزریق عوامل محرك به فرد برای فرار از بحران و رسیدن به مرحله‌ای كه آن را موفقیت می‌نامیم، مهم‌ترین قسمت كار هر فرد است.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • چگونه به رییس خود می‌گویید که اشتباه می‌کند؟چگونه به رییس خود می‌گویید که اشتباه می‌کند؟

    پاسخ کوتاه این است: بسیار محتاطانه.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • مردمان موثر، ابتدا امور نخست را انجام دهیدمردمان موثر، ابتدا امور نخست را انجام دهید

    مردمان موثر به‌جای مدیریت زمان به مدیریت خویشتن می‌پردازند. به جای واکنش نشان دادن به مسائل اضطراری و به جای اینکه به ضخامت امور نازک بپردازند، یا گرفتار امور بی‌اهمیت شوند، به اولویت‌ها و ارجحیت‌های خود می‌پردازند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • آیا مایلید ثروتمند شوید؟! آیا مایلید ثروتمند شوید؟!

    «پول كه تو خیابان نریخته‌!!» «من هرگز كار خوب پیدا نمی‌كنم‌». «من هیچ وقت پول در نمی‌آورم‌». «لیاقتش را ندارم‌». كدام یك از این اعتقادها، باور شماست‌؟ آیا واقعاً فكر می‌كنید كه چنین اعتقاداتی برایتان چه نتیجه‌ای به بار می‌آورد؟

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 3164 صفحه 37 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد