فناوری اطلاعات | تجارت الکترونیکی

تعداد کل: 95 صفحه 3 از 5
  • چرا قدبلندها درآمد بیشتری دارند؟چرا قدبلندها درآمد بیشتری دارند؟

    اقتصاددان ها مدت ها است که پی برده اند بلندقد ها درآمد بیشتری دارند.

    ۲۷ مهر ۱۳۸۹
  • به ده دلیل مردم از شما خرید نمی‌کنندبه ده دلیل مردم از شما خرید نمی‌کنند

    در این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • هفت اشتباه بزرگ در تجارت الكترونیكهفت اشتباه بزرگ در تجارت الكترونیك

    تنوع سلیقه در نحوه خرید بین مصرف كنندگان امری مرسوم است. اگر شما یك فروشنده هستید با اجتناب از چند اشتباه بسیار بزرگ، به مشتریانتان اطمینان خاطر دهید كه بخش خرید سایت شما چیز وحشتناكی نبوده و كار با آن راحت و آسان است.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • انواع تجارت الكترونیكانواع تجارت الكترونیك

    ارتباط بین تجارت و تكنولوژی دیر زمانی است كه وجود داشته و ادامه دارد. در واقع، یك پیشرفت تكنیكی باعث رونق تجارت شد و آن هم ساخت كشتی بود

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • موانع تجارت الکترونیکی در ایرانموانع تجارت الکترونیکی در ایران

    به طوری که اغلب فراموش می‌شود تجارت الکترونیک یکی از تولیدات اصلی فناوری‌های مدرن و از نتیجه‌های توسعه ارتباطات است....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • موارد قانونی در تجارت الکترونیکیموارد قانونی در تجارت الکترونیکی

    مبحث تبلیغات و بازاریابی یکی از بحث بر انگیز ترین مباحث قانونی مربوط به تجارت الکترونیک بحساب می آید که در قانون تجارت الکترونیک ایران به آن توجه کافی نشده است.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • کیبورد به جای چرتکهکیبورد به جای چرتکه

    امروزه ارزش مبادلات الکترونیکی در جهان به سرعت در حال افزایش است، چنان که در گروه کشورهای توسعه یافته، آمریکا بیش‌ترین سهم از مبادلات الکترونیکی را به خود اختصاص داده و کشورهای اروپایی نیز به سرعت در حال کم کردن فاصله خود با آمریکا هستند.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • تجارت با ویترین شیک وب سایتتجارت با ویترین شیک وب سایت

    ۴P که شامل price، product، place و promotion است، نخست توسط فیلیپ کاتلر مطرح شد. به اعتقاد کاتلر این ۴ عنصر که با حرف P شروع شده و به عنوان ۴P نیز شناخته می شود، مهم ترین عناصر آمیخته بازاریابی است.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • گام آهسته بیمه در تجارت الکترونیکگام آهسته بیمه در تجارت الکترونیک

    مه کشورها به تناسب زیرساخت های خود و توانایی هایشان جهت دستیابی به این بحث، سرمایه گذاری های فراوانی انجام داده اند، یکی از زیرمجموعه های تجارت الکترونیکی را می توان بیمه الکترونیکی دانست....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • دنیای مجازی در خدمت کسب‌وکاردنیای مجازی در خدمت کسب‌وکار

    شاید دنیا‌های مجازی آن مدینه فاضله‌ای نباشد که شرکت‌های گوناگون برای تبلیغات، به آن دل خوش کرده بودند، اما حداقل بسیاری از شرکت‌ها و موسسات از این دنیا‌های آنلاین به ده‌ها روش مفید گوناگون بهره می‌برند.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • آیا سیستمهای کسب و کار الکترونیکی فرهنگ خاصی دارند؟آیا سیستمهای کسب و کار الکترونیکی فرهنگ خاصی دارند؟

    سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS) که آخرین نسل سیستمهای اطلاعاتی هستند توسط افرادی در کشورهای مختلف و با زمینه های فرهنگی متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • ميليونرهاي مجازيميليونرهاي مجازي

    ها نخواهند توانست در برابر اين دنياهاي مجازي و آنچه درون آنها رخ مي‌دهد بي‌تفاوت باشند و خواه ناخواه آنان نيز بايد وارد اين اقيانوس‌هاي مجازي شوند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • انواع کسب و کارانواع کسب و کار

    به هر نوع فعالیت اقتصادی در محل سکونت شخصی که با استفاده از امکانات و وسایل منزل راه اندازی شود کسب و کار خانگی میگویند .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • نقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب و کارنقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب و کار

    یکی از ویژگیهای محیط امروزی افزایش سطوح رقابت است. موسساتی که خواهان افزایش سهم بازار خود و کسب سود و منافع هستند باید خود را با تغییرات محیط موجود وفق دهند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • فروش اینترنتیفروش اینترنتی

    در سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی یک فعالیت اقتصادی آن‌لاین همیشه موانع و مشکلاتی است که سرعت پیشرفت کار را پایین می‌آورد.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مشخصه‌ای که یک وب سایت نباید داشته باشدمشخصه‌ای که یک وب سایت نباید داشته باشد

    عموماً وقتی از سایت شما صحبت می‌شود، نباید هیچ کم و کسری در آن وجود داشته باشد. اما خیلی کم به آن چه که نباید در وب‌سایت باشد، پرداخته شده است.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • استفاده از آمار بازدیدکنندگان یک سایتاستفاده از آمار بازدیدکنندگان یک سایت

    استفاده از آمار بازدیدکنندگان یک سایت می تواند در بالا بردن کیفیت سایت کمک زیادی بکند.یک مدیر سایت برای اینکه بتواند سرویس مناسبی رادر سایت خود ارائه کند باید بتواند پارامترهای آماری سایت را تحلیل کند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • اصول مؤثر مدیریت وب ‌سایت ‌هااصول مؤثر مدیریت وب ‌سایت ‌ها

    باید وب سایت را به صورت روزانه مدیریت کرد. کاری که در این زمینه‌ باید انجام شود، به حجم وب سایت و میزان اطلاعات جدیدی که منتشر می‌ کند، بستگی دارد.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • کسب و کار الکترونیکیکسب و کار الکترونیکی

    با تغییر شکل اقتصاد طی سه دهه اخیر، جهان شاهد تولد شیوه های جدیدی از دادوستد چه به صورت بومی و چه بین المللی بوده است.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • مراحل مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکیمراحل مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکی

    سازمانهای کوچک ومتوسطی (اصطلاحا SME نامیده میشوند) که قصد دارند با مدل کسب وکار الکترونیک سازگار شوند، اغلب بایستی تغییرات عمده ای درفرایندهای تجاری خود ایجاد کرده وبه این طریق با مشتریان و تامین کننده ها تعامل برقرار نمایند.

    ۷ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 95 صفحه 3 از 5
نتایج یافت شده: 0 مورد